۰ نفر

برند اکستریم با ۳ محصول لوکس مونتاژی در نمایشگاه اتواکسپو تهران ۱۴۰۲ 

۱۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۰۷
کد خبر: 822466
برند اکستریم با ۳ محصول لوکس مونتاژی در نمایشگاه اتواکسپو تهران ۱۴۰۲ 

اکستریم یکی از زیرمجموعه‌های تازه‌تأسیس مدیران خودرو است که قصد دارد محصولات لوکس و سطح بالا را در بازار ایران عرضه کند. این برند در نمایشگاه اتو اکسپو تهران ۱۴۰۲ با سه محصول جدید به استقبال بازدیدکنندگان رفته است.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ غرفه اکستریم در اتو اکسپو تهران بسیار شاخص ظاهر شده و دو کراس اوور به اضافه یک شاسی بلند فول سایز را به نمایش درآورده است که هر کدام جزو شاخص‌ترین نمونه‌های کلاس خود در بازار ایران به حساب می‌آیند و تا این لحظه رقیب مستقیم چندانی برای آنها، به‌ویژه میان خودروهای مونتاژی در کشور وجود ندارد.

 البته خودروهای همکلاس آنها در بازار ایران کم‌وبیش موجود هستند اما از لحاظ سطح تجهیزات، نوع طراحی، کیفیت ساخت و میزان لوکس بودن، تولیدات اکستریم به حدی هستند که لااقل تا زمان برگزاری نمایشگاه خودرو تهران در بهمن ۱۴۰۲، دیگر خودروهای همکلاس آنها در ایران قابلیت رقابت مستقیم با این محصولات را از لحاظ کیفی ندارند.

غرفه اکستریم در اتواکسپو تهران با استقبال مناسب بازدیدکنندگان مواجه شده و مورد بازدید وزیر صمت هم قرار گرفته است.

برند اکستریم با ۳ محصول لوکس مونتاژی در نمایشگاه اتواکسپو تهران ۱۴۰۲ 

شرکت مدیران خودرو و برند اکستریم در اتواکسپو تهران از شاسی بلند فول سایز لوکس و جذاب خود با نام اکستریم VX رونمایی کرده است. با توجه به کلاس بدنه، سطح بالای آپشن‌ها، نوع طراحی بیرونی، کیفیت ساخت ادوات داخلی و بسیاری موارد مثبت دیگر، می‌توان گفت که اکستریم وی ایکس مهمترین خودروی مونتاژی رونمایی شده در سال جاری به حساب می‌آید.

برند اکستریم با ۳ محصول لوکس مونتاژی در نمایشگاه اتواکسپو تهران ۱۴۰۲ 

اهمیت اکستریم VX از آنجا ناشی می‌شود که این خودرو تقریباً همکلاس تویوتا لندکروزر سری ۳۰۰ است و از بسیاری جهات به این محصول معتبر ژاپنی شباهت دارد. البته که کیفیت ساخت و قیمت تویوتا لندکروزر سری ۳۰۰ بالاتر از محصول اکستریم است، با این وجود افرادی که به شاسی بلندهای فول سایز و بزرگ نظیر لندکروزر علاقه زیادی دارند، می‌توانند روی خرید اکستریم وی ایکس با قیمت به مراتب کمتر در بازار ایران حساب ویژه باز کنند.

برند اکستریم با ۳ محصول لوکس مونتاژی در نمایشگاه اتواکسپو تهران ۱۴۰۲ 

اکستریم VX در بخش فنی به یک موتور ۲ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ پرقدرت با توان ۲۶۱ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۴۰۰ نیوتن متر به همراه یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک AT و سیستم انتقال قدرت دو دیفرانسیل مجهز است. این سطح از توان فنی به همراه سامانه انتقال قدرت تمام چرخ محرک به اضافه مجموعه کاملی از آپشن‌های رفاهی و ایمنی، می‌تواند یک طبیعت‌گردی بی‌نقص و لذت‌بخش را برای خانواده‌ها فراهم کند. کابین بزرگ، جادار و باکیفیت اکستریم VX نیز اجازه می‌دهد تا تمام اعضای خانواده بدون کوچک‌ترین محدودیت، از سفر با این محصول مجلل اکستریم لذت ببرند.

برند اکستریم با ۳ محصول لوکس مونتاژی در نمایشگاه اتواکسپو تهران ۱۴۰۲ 

در کنار رونمایی از شاسی بلند فول سایز اکستریم وی ایکس، دو کراس اوور جذاب از برند اکستریم نیز در غرفه این گروه حضور پیدا کرده‌اند. افرادی که به دنبال خرید یکی از زیباترین و باپرستیژترین کراس اوورهای جمع‌وجور بازار ایران هستند، اکستریم LX می‌تواند از بهترین انتخاب‌ها در شرایط فعلی به حساب بیاید. این خودرو ضمن ارائه ظاهر شکیل و جذاب، از موتور پرتوان ۱.۶ لیتری با قدرت ۱۹۷ اسب بخار سود می‌برد و قادر است شتاب صفر تا صد زیر ۹ ثانیه ارائه دهد. بنابراین به راحتی می‌تواند خود را به عنوان یک شاسی بلند کوچک شهری در دل مشتریان پیر و جوان جا دهد و لبخند رضایت روی چهره مالک خود بنشاند.

برند اکستریم با ۳ محصول لوکس مونتاژی در نمایشگاه اتواکسپو تهران ۱۴۰۲ 

اگر هم یک ماشین بزرگتر از مدل LX احتیاج دارید باز هم اکستریم می‌تواند خودرویی مناسب را به شما عرضه کند. اکستریم TXL یک کراس اوور سایز متوسط است که کابین بسیار جادار مطابق با نیاز خانواده‌های ایرانی در اختیار می‌گذارد. فرم بدنه مدرن، کابین زیبا و باکیفیت، امکانات متنوع رفاهی و ایمنی به همراه موتور پرقدرت ۲ لیتری و سامانه دودیفرانسیل تمام چرخ محرک، از جمله شاخصه های مهم اکستریم TXL به حساب می‌آیند که آن را برای خانواده‌های پرجمعیت و لوکس پسند به یک شاسی بلند شهری همه کاره و خوش‌سفر تبدیل می‌کنند.

برند اکستریم در حال حاضر بدون اغراق یکی از لوکس‌ترین خودروسازان داخلی به شمار می‌رود که محصولات آن در سگمنت خود جزو تولیدات شاخص و سطح بالا به حساب می‌آیند و می‌توانند نیازهای مختلف مشتریان در راستای خرید کراس اوورهای کامپکت و متوسط یا شاسی بلندهای فول سایز را به نحوی مطلوب برآورده سازند. انتظار می‌رود در آینده نزدیک شاهد تردد محسوس محصولات این نشان تجاری در جاده‌های کشور باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha