۰ نفر

قتل ۵ عضو یک خانواده با انگیزه مالی

۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۱۱
کد خبر: 844402
قتل ۵ عضو یک خانواده با انگیزه مالی

دادستان سیرجان از قتل پنج نفر از اعضای یک خانواده در سیرجان خبر داد و گفت: انگیزه اصلی قاتل سرقت و مسائل مالی بوده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، مجتبی قدیمی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان صبح امروز در جمع خبرنگاران از قتل پنج نفر از اعضای یک خانواده در سیرجان خبر داد و اظهار داشت: در این حادثه اعضای یک خانواده شامل زن و شوهر و سه فرزند خانواده به قتل رسیده‌اند.

وی در تشریح جزئیات این خبر گفت: با توجه به اینکه از خانه مقتول مقادیری زیادی طلا و جواهرات و اموال خانه به سرقت رفته است به‌نظر می‌رسد انگیزه اصلی قاتل سرقت و مسائل مالی بوده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان، افزود: پس از کسب گزارش مردمی مبنی بر مفقودی اعضای یک خانواده در سیرجان در ساعت ۲۳ شامگاه یکشنبه بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی و پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی سیرجان و بازپرس ویژه قتل بلافاصله در محل منزل این خانواده حاضر و متوجه می‌شوند درب منزل قفل و مشکوک است، ادامه داد: پس از دستور قضایی ماموران فک قفل کرده و پس از ورود به منزل با اجساد اعضای این خانواده مواجه می‌شوند.

قدیمی با اشاره به اینکه پنج نفر اعضای این خانواده با سلاح سرد به قتل رسیده‌اند، گفت: بلافاصله دستورات قضایی برای شناسایی هویت و دستگیری فرد ضارب صادر شده و تحقیقات تکمیلی در این ارتباط ادامه دارد.

وی با بیان اینکه این خانواده اصالتاً غیربومی استان کرمان هستند و پدر خانواده در صنعت فرش فعالیت داشته است، عنوان کرد: رسیدگی به پرونده فوق به صورت ویژه در دستور کار قضایی قرار دارد و اطلاعات تکمیلی در این ارتباط از طریق روابط عمومی دادگستری استان کرمان به اطلاع شهروندان رسانده خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha