۰ نفر

وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد

هزینه تکمیل هر مسکن مهر ۳۰۰ میلیون تومان/ بزرگترین مولدسازی تاریخ ایران اتفاق افتاد

۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۵۲
کد خبر: 844436
هزینه تکمیل هر مسکن مهر ۳۰۰ میلیون تومان/ بزرگترین مولدسازی تاریخ ایران اتفاق افتاد

بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه با تکمیل مسکن مهر باقیمانده بزرگترین مولدسازی تاریخ ایران اتفاق افتاد، گفت: در ابتدای دولت ۲۴۰ هزار مسکن مهر به دولت سیزدهم ارث رسید.

به گزارش «اقتصاد آنلاین»؛ مهرداد بذرپاش در مراسم افتتاح ۶۴۴۷ واحد مسکن مهر شهرهای جدید پردیس و مهستان، اظهار کرد: سید شهید بزرگوارمان که یک هفته از شهادت وی گذشته است، جلسات مکرر و طولانی مدت درباره مسکن، بهره برداری از پروژه ها و پیگیری های روزانه با بنده و مدیران داشتند.

برای تکمیل هر پروژه به طور متوسط ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شده است

وی با بیان اینکه نهضت ملی مسکن مدیون این عزیز سفر کرده است، افزود: در ابتدای دولت ۲۴۰ هزار مسکن مهر به ما ارث رسید. برای تکمیل هر پروژه به طور متوسط ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شده است. این پروژه ها دیگر نه تسهیلات و نه آورده متقاضیان داشت.

وی با تاکید بر اینکه بزرگ ترین مولدسازی تاریخ ایران در تکمیل پروژه‌های مسکن مهر اتفاق افتاده است، بیان کرد: در این راستا فقط در مهستان از ۱۱ هزار واحد ۱۰ هزار واحد تکمیل شده که برای این کار حدود ۱۰ همت و در سراسر کشور حدود ۳۳ همت برای تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر هزینه شده است.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در زمان حاضر ۱۳۷ هزار واحد مسکن مهر افتتاح شده و مابقی واحدها نیز به صورت ماهانه تحویل مردم عزیز می شود.

بذرپاش اضافه کرد: رییس جمهوری شهید هم می توانست بگوید این واحدها برای گذشته است چرا ما انجام دهیم، اما نمی‌توانیم اینگونه به مردم پاسخ بدهیم.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به افتتاح ۶۴۴۷ مسکن مهر در پردیس و مهستان، گفت: در نهضت ملی از آغاز ساخت ۲.۶ میلیون واحد عبور کرده ایم.

بذرپاش بیان کرد: تا زمانیکه در دولت هستم کشور را بیش از پیش تبدیل به کارگاه مسکن سازی خواهیم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha