۰ نفر

آزمایش در محل کار: خدمتی برای افزایش سلامت پرسنل سازمان

۶ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۴۷
کد خبر: 816169
آزمایش در محل کار: خدمتی برای افزایش سلامت پرسنل سازمان

در دنیای پرشتاب و پرمشغله امروزی، توجه به سلامت و تندرستی کارکنان از ارزش بالایی برخوردار است.

اگر به دنبال راهی نوآورانه برای اطمینان از سلامت جسمی و روانی پرسنل شرکت خود هستید، چکاپ سلامت سازمانی از جمله راهکارهای موثر در این زمینه است. هومکا با ارائه خدمتی جدید و با هدف توسعه سلامت سازمانی، امکان انجام انواع آزمایشات را در محل کار فراهم کرده است. این سرویس به سازمان‌ها کمک می‌کند تا سلامت کارکنان خود را با سرعت و اطمینان بیشتری ارزیابی کنند. با انجام آزمایشات نه تنها سلامتی و پویایی در سازمان افزایش می‌باید بلکه در کارکنان نیز احساس بهتری نسبت به سازمان ایجاد خواهد شد.

آزمایش در محل کار: خدمتی برای افزایش سلامت پرسنل سازمان

اهمیت آزمایش در محل کار برای پرسنل سازمان‌ها

شناسایی خطرات سلامتی و انجام اقدامات پیشگیرانه برای درمان آنها در این دنیای پرمشغله کار بسیار ارزشمندی است. با انجام آزمایش در محل کار انواع جنبه‌های سلامت کارکنان از جمله سطح کلسترول، فشارخون، قند خون و عملکرد قلب و کبد ارزیابی می‌شود. این آزمایش‌ها اطلاعات ارزشمندی در مورد وضعیت سلامت کارمندان ارائه می‌دهند. با تشخیص خطرات احتمالی در مراحل اولیه، می‌توان اقدامات لازم را برای درمان به موقع انجام داد. پیشگیری از بیماری‌ها به معنی جلوگیری کردن از ساعت‌ها اتلاف وقت در درمانگاه‌ها و جلوگیری از ساعت‌ها مرخصی و غیبت از کار به دلیل بیماری و کسالت است. از این‌رو، توجه به سلامتی کارکنان هم از نظر جسمی و هم از نظر روحی به افزایش بهره‌وری و ترویج فرهنگ سلامت و تندرستی در سازمان کمک می‌کند.

انواع خدمت هومکا برای سازمان‌ها

آزمایش در محل کار برای پرسنل دارای طبقه‌بندی‌های مختلفی است. هدف آزمایش می‌تواند چکاپ ادواری کارکنان و یا انجام آزمایشات بدو استخدام باشد. انواع طبقه‌بندی آزمایشات سازمانی هومکا شامل موارد زیر است:

چکاپ ادورای: در این طرح، سازمان‌ها در فواصل زمانی مشخصی خدمت آزمایش در محل را برای ارزیابی سلامت پرسنل خود درخواست می‌کنند. تمامی آزمایشات چکاپ در محل تحت پوشش بیمه‌های پایه و تکمیلی است. در کنار آزمایش ادورای، خدماتی مثل معاینه بالینی و مشاوره‌های پزشکی در سازمان نیز به صورت رایگان در دسترس است.

آزمایش در محل کار: خدمتی برای افزایش سلامت پرسنل سازمان

آزمایش طب کار: انواع آزمایشات مرتبط با طب کار و متناسب با نیاز سازمان‌ها توسط هومکا در محل ارائه می‌شود. این آزمایش نه تنها برای ارزیابی سلامت افراد بلکه متناسب سازی آنها با بخش فعالیت سازمانی اهمیت دارد.

آزمایش در منزل: این طرح به پرسنل و خانواده‌ی آنان امکان می‌دهد تا در صورت تمایل آزمایش‌های مورد نظر را در منزل خود تحت پوشش بیمه‌های پایه و تکمیلی انجام دهند. انجام این آزمایشات برای پرسنل سازمان‌ها شامل تخفیفات سازمانی می‌شود.

ویزیت پزشک: در این سرویس سازمان‌ها از خدمات ویزیت حضوری پزشکان از جمله پزشک عمومی، متخصص و دندان‌پزشک در محل بهره‌مند می‌شوند. روز و ساعت حضور پزشک با هماهنگی سازمان است و هزینه کار به صورت ساعتی محاسبه می‌شود.

آزمایش در محل کار: خدمتی برای افزایش سلامت پرسنل سازمان

هومکا؛ تجربه‌ی راحت و بی‌دردسر آزمایش در محل کار

هومکا یکی از بزرگترین مجموعه‌های تخصصی آزمایش در منزل و محل کار است. این مجموعه سرآمد با همکاری مجرب‌ترین نیروهای پزشکی و پیراپزشکی، به صورت کاملا تخصصی و بر اساس متد روز دنیا خدمات سلامت محور را ارائه می‌دهد. هومکا با دارا بودن مجوزهای لازم از ارگان‌های زیربط، بستر ارائه با کیفیت‌ترین خدمات آزمایش در محل را فراهم کرده است. تمامی نمونه‌های خونی و ادراری دریافت شده در معتبرترین آزمایشگاه‌های پایتخت از جمله آزمایشگاه‌های آرامش، آفاق، تهران طب و بوعلی ارزیابی می‌شوند. نتیجه آزمایشات در سریع‌ترین زمان ممکن آماده و در پروفایل سازمان بارگذاری می‌شود. تاکنون ده‌ها سازمان معظم و شناخته شده همچون اکالا، نئو بانک سامان، جاب ویژن و اسنپ از خدمات سازمانی هومکا بهره‌مند شده‌اند. همچنین هومکا با بیمه‌های معتبر کشور از جمله بیمه دانا، ایران، البرز، آسیا و آرمان طرف قرارداد است. از مزایای دیگر آزمایش در محل هومکا تفسیر نتیجه‌ی آزمایش به صورت آنلاین توسط پزشکان و پشتیبانی قوی از ساعت ۸ تا ۲۳ در طول هفته حتی روزهای تعطیل است.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha