۰ نفر

جاده هراز به مدت چهار ماه بسته است!

۶ خرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۲۳
کد خبر: 844272
جاده هراز به مدت چهار ماه بسته است!

رییس پلیس راه مازندران از بسته بودن مقطعی جاده هراز از امروز (یکشنبه) به مدت چهار ماه خبر داد و گفت که رانندگان وسایل نقلیه می‌توانند برای تردد از مسیرهای جایگزین کندوان و فیروزکوه استفاده کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا،: رییس پلیس راه مازندران از بسته بودن مقطعی جاده هراز از امروز (یکشنبه) به مدت چهار ماه خبر داد و گفت که رانندگان وسایل نقلیه می‌توانند برای تردد از مسیرهای جایگزین کندوان و فیروزکوه استفاده کنند.
 
سرهنگ یدالله جهان‌تاب افزود: مسیر هراز تا ۲۰ شهریور امسال به علت اجرای عملیات خاکبرداری و اصلاح شیب ترانشه در محدوده قلابن از کیلومتر ۶۴.۲ تا ۶۵، از ساعت هشت صبح تا ۱۷ عصر روزهای دوشنبه، هر هفته به غیر ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه بسته است و تردد خودروها در این مدت از راه‌های جایگزین کندوان و فیروزکوه امکان‌پذیر است.
 
وی با بیان اینکه مسیرهای شمالی اکنون فاقد هرگونه مداخلات جوی است، وضعیت ترافیک در راه‌های چالوس، آزاد راه تهران شمال، هراز و فیروزکوه را در زمان حاضر عادی و روان اعلام کرد و از رانندگان وسایل نقلیه خواست علاوه بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از هرگونه عجله و شتاب، زمان بازگشت خود به مقصد را مدیریت کنند تا سفری امن و ایمن را برای خود و دیگران به ارمغان بیاورند.
 
سرهنگ جهان‌تاب، رعایت نکردن حق تقدم، صحبت کردن با تلفن همراه، سرعت و سبقت غیرمجاز، نبستن کمربند ایمنی و حرکت در شانه خاکی را از جمله تخلفات حادثه‌ساز عنوان کرد و گفت: پلیس به‌ شدت با این گونه تخلفات برخورد می‌کند و در صورت ثبت تخلف حادثه ساز، خودروی راننده متخلف ۷۲ ساعت به توقفگاه منتقل و برای گواهینامه راننده متخلف نیز نمره منفی درج خواهد شد.
 
مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره های ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.
 
برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.
 
مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    0 0
    در‌ژاپن‌چنین‌جاده‌ای‌۲۰‌روزه‌تعمیر‌میشود‌ببین‌چه‌دزد‌بازاری‌استکه‌۱۲۰‌روز طولش‌میدهند