۰ نفر

کاندیدای اصلاح طلبان کیست؟

۶ خرداد ۱۴۰۳، ۲۰:۴۵
کد خبر: 844261
کاندیدای اصلاح طلبان کیست؟

تصمیم جبهۀ اصلاحات برای ثبت‌نام نامزدهای اصلاح‌طلب در انتخابات اعلام شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، عصر امروز جلسه فوق العاده جبهه اصلاحات با حضور نمایندگان احزاب اصلاح طلب و برخی از شخصیت های سیاسی این جریان سیاسی به ریاست آذر منصوری برگزار شد.

یک عضو جبهه اصلاحات که در جلسه حضور داشت در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس گفت: در این جلسه کم و کیف ورود جبهه اصلاحات برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری به بحث گذاشته شد که خروجی و جمع بندی جلسه حضور جبهه اصلاحات در ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری با نامزدهای دارای گرایشات صرفاً اصلاح طلبانه بود.
وی افزود: البته در این جلسه این موضوع به رای گذاشته نشد و نظر قطعی و رای گیری در این رابطه به جلسه آینده جبهه اصلاحات که در دو سه روز آینده برگزار می‌شود، موکول شد.

این عضو جبهه اصلاحات در پایان گفت: یکی دیگر از تحلیل ها و نظراتی که در این جلسه مطرح شد، امکان رقابت سه ضلعی در انتخابات پیش‌رو بود و اعضا معتقد بودند در صورت تایید صلاحیت برخی چهره های اعتدالی و اصلاح طلب، مردم شاهد رقابت بین اصول گرایان، اعتدالیون و اصلاح طلبان خواهند و جبهه اصلاحات صرفاً در صورت تایید از کاندیدای شناسنامه دار اصلاح طلب حمایت خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    0 0
    بهترین کاندیدای اصلاح طلبان مسعود پزشکیان هستش