۰ نفر

تشدید سامانه بارشی از امروز ؛ کدام استان ها هشدار گرفتند؟

۵ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۲۷
کد خبر: 843945
تشدید سامانه بارشی از امروز ؛ کدام استان ها هشدار گرفتند؟

سامانه بارشی که از روز گذشته فعالیت خود را آغاز کرده است امروز تشدید می شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از همشهری آنلاین، آنکارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز (شنبه ۵ خرداد) مناطقی از شمال غرب، دامنه های جنوبی البرز، سمنان، ساحل خزر، برخی نقاط غرب و مرکز و شمال شرق بارندگی دارند گفت: بارش ها در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، قزوین، تهران، البرز و مازندران شدیدتر است.

فریبا گودرزی همچنین با اشاره به هشدار نارنجی که روز گذشته صادر شده بود، افزود: این هشدار امروز برای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، البرز، تهران، شمال مرکزی، مازندران صادر شده است.

او این هشدار را برای فردا، یک‌شنبه مربوط به گیلان، قزوین، ارتفاعات استان‌های البرز و تهران، شمال آذربایجان غربی، شمال زنجان دانست و اظهار کرد: روز یکشنبه گسترده بارش در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، سواحل خزر، دامنه های جنوبی البرز، قم، شمال همدان، مرکزی و اصفهان است.

گودرزی با بیان اینکه بارش ها تا اواسط هفته ادامه دارد، گفت: طی ۵ روز آینده ریزش تگرگ در مناطق مستعد و وزش باد شدید دور از انتظار نیست. همچنین تا سه شنبه شمال شرق و شرق وزش باد شدید دارند و تا پایان هفته نوار شرقی به ویژه زابل باد و گرد و خاک را تجربه می کنند. خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان امروز و دریای خزر یکشنبه و دوشنبه مواج هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha