۰ نفر

خرید گندم در این استان رکورد زد

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۱۵
کد خبر: 841274
خرید گندم در این استان رکورد زد

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: از دهه دوم فروردین امسال تاکنون بیش از ۴۰ هزار ۶۰۰ تن گندم از کشاورزان استان خریداری شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، علیرضا دهمرده اظهار داشت: از دهه دوم فروردین امسال تاکنون بیش از ۴۰ هزار ۶۰۰ تن گندم از کشاورزان استان با پرداخت بالغ بر ۷۱۰ میلیارد تومان خریداری شده است.

وی گفت: با بیان اینکه در سال زراعی جاری ۳۵ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان زیر کشت گندم رفته است، افزود: کار برداشت حدود ۵۵ درصد از گندمزارهای سیستان و بلوچستان به اتمام رسیده است.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بیش از ۱۵۰ دستگاه کمباین بومی و مهاجر و ۶۰۰ دستگاه دروگر جهت برداشت محصول گندم و ۱۶ مرکز خرید جهت تحویل این محصول استراتژیک در سطح استان پیش‌بینی شده که به بهره‌برداران در برداشت و خرید گندم کمک می‌کنند.

دهمرده اظهار داشت: در سال زراعی گذشته ۳۲ هزار هکتار در سیستان و بلوچستان گندم کشت شده و کشاورزان ۷۰ هزار تن گندم آردی و بذری به مراکز خرید تحویل دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
    0 0
    ببخشید ها پول واریز گندم کی رکورد میزنه و رکورددار میشه برین دنبال این بعنوان خبرنگار با رکورد زدن خرید گندم تا حالا که جیب خالی کشاورزان رکورد زده متأسفانه یا.....ولی باز یه رکورد دیگه جیب خالی کشاورز تحویل بگیرین آقای وزیر محترم