۰ نفر

پیش بینی بزرگترین بانک انگلیس؛

رشد درآمد مردم جهان در ۱۰ سال آینده / احتمال هجوم سرمایه به بازار رمزارزها

۲۰ شهریور ۱۴۰۱، ۱۸:۱۱
کد خبر: 667306
رشد درآمد مردم جهان در ۱۰ سال آینده / احتمال هجوم سرمایه به بازار رمزارزها

طبق گزارشی که توسط سایت خبری بانک HSBC بزرگترین بانک انگلستان به اشتراک گذاشته شده، پیش بینی می شود که تا سال ۲۰۳۰، ۵۰۰ میلیون مصرف کننده با درآمد بالا و متوسط در دنیا وجود داشته باشد. این عدد تا سال ۲۰۴۰ به بیش از ۱ میلیارد نفر می رسد که رشد بسیار قابل توجهی است. این افراد شامل گروهی از مصرف کنندگان جدید با درآمد بالا و متوسط هستند که ممکن است منبع جدیدی برای رشد بازار ارزهای دیجیتال شوند.

اقتصاد آنلاین - حسین عسکری؛ همانطور که داده های ارائه شده در گزارش نشان می دهد، لایه جدید مصرف کنندگان در مناطق آسیایی و آفریقایی رشد خواهند کرد. پیش از این، دو منطقه اصلی که بیشترین سرمایه را برای بازار ارزهای دیجیتال تامین می‌کردند، اروپا و آمریکا بودند، در حالی که درصد سرمایه‌گذاران آسیایی فقط در حال افزایش بودند.

میزان رشد مصرف کنندگان با درآمد بالا در جهان

میزان رشد مصرف کنندگان با درآمد بالا در جهان

در گزارش زیر که توسط بانک HSBC منتشر شده است آمده است که با در نظر گرفتن دیدگاه بلندمدت، تمرکز بر سه عنصر  جمعیت شناسی، ذائقه مخارج و رشد درآمد، می توانیم به سرعت رشد مخارج مصرف کننده بر اساس طبقه بندی در میان مدت پی ببریم.

ما تخمین می‌زنیم که تا سال ۲۰۳۰ بیش از ۵۰۰ میلیون مصرف‌کننده متوسط و با درآمد بالاتر با قدرت خرج کردن قابل توجهی در سطح جهان وجود داشته باشد.

احتمال هجوم سرمایه به بازار رمزارزها

روند صعودی که همه انتظار دارند در سال ۲۰۲۴ شروع شود به احتمال زیاد توسط سرمایه گذاران از مناطق فوق آغاز خواهد شد، اما اروپا و آمریکا همچنان تاثیر زیادی بر رشد مورد انتظار ما پس از کاهش سیاست های پولی در سراسر جهان و پایان افزایش نرخ بهره خواهند داشت.

  همچنین تحلیلگران انتظار دارند  تا سال ۲۰۳۰ ۵۰۰ میلیون دیگر وارد بازار رمزارز شوند. متأسفانه، با توجه به نوسانات و دوران ابتدایی بازار ارزهای دیجیتال، پیش بینی اینکه چه اتفاقی قرار است رخ دهد، دشوار است.