۰ نفر

اولویت‌های وزیر تعاون؛ اصلاح ساختار و سه‌جانبه‌گرایی

۶ آبان ۱۳۹۷، ۲۱:۱۹
کد خبر: 311038
اولویت‌های وزیر تعاون؛ اصلاح ساختار و سه‌جانبه‌گرایی

محمد شریعتمداری، در شورای معاونین با شنیدن نظرات مهم‌ترین برنامه‌ها و خواسته‌های خود را مطرح کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما، محمدشریعتمداری پس از کسب رای اعتماد از مجلس، درنخستین روز کاری خود با عنوان وزیر تعاون، در محل این وزارتخانه حاضر شد و در شورای معاونین ضمن شنیدن نظر این افراد مهم ترین برنامه ها و خواسته های خود را مطرح کرد.
محمد شریعتمداری گفت: در روز اول مسئولیت در این وزارتخانه از نظرها، دیدگاه ها و نگرانی های معاونین بهره مند شدم و این امر موقعیت مغتنمی بود.
وی از تمام معاونان خواست درسریع ترین زمان ممکن تصویری از وضع موجود ارائه دهند و شرایط فعلی را تشریح کنند و برنامه های عملیاتی صد روزه خود را مبتنی بر برنامه های تقدیمی به مجلس شورای اسلامی و براساس اولویت ها ارائه دهند. 
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: اصل شفافیت باید در دستور کار تمام معاونان قرار گیرد. 
شریتعمداری گفت: اصلاحات ساختاری و سه جانبه گرایی با فوریت در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دنبال می شود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: موضوعات مطرح شده در مجلس شورای اسلامی نه برای جذب رای که به منظور بهینه کردن شرایط عنوان شد و با نگاه حل مشکلات، موضوعات را پیش می بریم. 
وی اظهارکرد: بومی گزینی و توجه جدی به شایسته سالاری را در دستور کار خود قرار می دهیم و مسیر را به شکل معقول و منطقی طی می کنیم. 
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سازمان های مهمی مشغول به کار هستند و معاونت های ستادی و بخش های اقتصادی و رفاهی و اشتغال، مطالعاتی، اطلاع رسانی و ....تلاش های فراوانی انجام داده اند.
شریعتمداری اضافه کرد: کشور باید بتواند تمام توانایی های خود را بسنجد و برپایه آن ها تصمیم گیری کند. 
وی با اشاره به مسائل صندوق های بازنشستگی و رائه راهکار گفت: باید به فوریت اصلاحات ساختاری و سه جانبه گرایی را دنبال کنیم و شرایطی فراهم شود که نمایندگان تشکل های کارگری، کارفرمایی و دولت راه حل های اصلاحاتی خود را عنوان کنند.