۶ نفر

خبر مهم هواشناسی استان سیستان و بلوچستان

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۳۰
کد خبر: 842595
خبر مهم هواشناسی استان سیستان و بلوچستان

رئیس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا سیستان و بلوچستان از افزایش سرعت بادهای ۱۲۰ روزه در شمال استان خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، علی ملاشاهی اظهار کرد: از صبح یکشنبه تا پیش از ظهر دوشنبه (۳۰ تا ۳۱ اردیبهشت) وزش باد شدید و گرد و خاک برای مناطق شمالی سیستان و بلوچستان پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد: در این مدت احتمال افزایش غبار برای مناطق مرکزی و شرقی سیستان و بلوچستان وجود دارد، وزش بادهای ۱۲۰ روز با شدت کمتر از سه شنبه تا پایان هفته تداوم خواهد داشت.

رئیس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا سیستان و بلوچستان به شهروندان‌ توصیه کرد تا نکات بهداشتی را رعایت کرده و در زمان غبار آلود شدن هوا استفاده از ماسک را جدی گیرند.

وی گفت: در ترددهای جاده‌ای به سمت شمال سیستان و بلوچستان رعایت حداکثری مقررات رانندگی در نظر گرفته شود همچنین از پوشش گلخانه ها و سقف های موقت محافظت و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رخشانی IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    0 0
    طوفان های سیستان در طول تاریخ بودی بخصوص از زمان خشکسالی .گرد غبار ها خطر ناک شدی .هزاران مردم بومی مشکل تنفسی امراض سیل ووو دولت جنگل کاری. ماراچ پاشی نکرد کی نکردند.