۰ نفر

چمران: قطع درخت از مخیله شهرداری عبور نمی‌کند

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۵۵
کد خبر: 842505
چمران: قطع درخت از مخیله شهرداری عبور نمی‌کند

رئیس شورای شهر تهران گفت: در شهر تهران نه تنها تصور قطع درخت ندارند؛ بلکه به توسعه فضای سبز هم کمک می‌کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، مهدی چمران در آیین بهره‌برداری از دسترسی جنوب به غرب بزرگراه شهید همت و بازگشایی فاز دوم تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید نواب _ شهید تندگویان در دویست و دومین پویش «شنبه امید و افتخار» با بیان اینکه امید است هر چه سریعتر و بهتر پروژه‌ها تکمیل شود، اظهار کرد: همه همت و تلاش ما این است که رضایت مردم را بعد از این‌پروژهای شهر چه فرهنگی و چه عمرانی و... ببینیم؛ چراکه رضایت مردم به رضایت رهبر و آقا امام زمان و خدا خواهد انجامید.

وی با بیان اینکه از مدیران شهری تشکر می‌کنم که بعد از تکمیل پروژه‌ها منتظر افتتاحیه نمی‌مانند و پروژه را وارد مدار بهره‌بردادی می‌کنند، گفت: جا دارد از مدیران بابت توسعه فضای سبز در حاشیه اجرای این پروژه تشکر کنم و سرانه فضای سبز در تهران ۱۶ و نیم‌متر است و باید افرایش یابد.

چمران با تأکید بر اینکه نه شهرداری و نه پیمانکاری تصور اینکه درخت قطع کند و یا فضای سبز را از بین ببرد از مخیله شان عبور نمی‌کند و تمام تلاش خود را برای توسعه فضای سبز می‌کنند، افزود: در شهر قم‌ بودم و دوستان می‌گفتند که سرانه فضای سبز این شهر ۲۴متر است که کار خوبی در این شهر خشک با وجود کمبود آب داشتند و در شهر ما نیز این روش شروع شده و فضاهای سبز با کمترین میزان مورد نیاز آب، به بهره‌برداری می‌رسند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha