۰ نفر

تحولات لوگوی پپسی در ١١٠ سال+ تصویر

۳ شهریور ۱۳۹۵، ۱۵:۲۰
کد خبر: 142030
تحولات لوگوی پپسی در ١١٠ سال+ تصویر

لوگو نشانه یا علامتی گرافیکی است که توسط سرمایه داران تجاری، موسسات و حتی اشخاص حقیقی، برای متمایز کردن خود از دیگران در دید عموم، استفاده می شود. لوگوها یا تماما گرافیکی هستند و یا از نام تجاری سازمان یا موسسه تشکیل شده اند.

به گزارش اقتصاد آنلاین، شرکت پپسی در سال 1898 در کارولینا پدید آمد و تا سال 2008 یازده بار لوگوی خود را تغییر داده است.

- سال 1905 اولین تغییر در لوگوی جدید که 1898 خلق شده بود ایجاد شد.

 - سال 1906 لوگوی دوباره طراحی شد و شعار تبلیغاتی جدیدی افزوده شد. "نوشیدنی خوراکی خالص و اصل" نشان تجاری در کانادا به ثبت رسید.

 - نشان تجاری پپسی در سال 1907 در MEXICO ثبت شد.

 - در سال 1920 پپسی به شعار" پپسی کولا بنوشید، رضایت شما را تامین خواهد کرد" برای جلب مشتریان توسل جست.

 - در سال 1932 در آرژانتین علامت تجاری پپسی ثبت شد و در سال 1938 این نشان در شوروی به ثبت رسید.

 - در سال 1940 آگهی تجاری تاریخچه خود را اولین بار بصورت آواز تهیه کرد و در کل کشور منتشر ساخت ،آهنگ نیکل نیکل سر انجام بالاترین رکورد را به خود اختصاص داد و بعدها به 55 زبان ترجمه شد. لوگوی جدید و پیشرفته تر مطابق با موقعیت جدید طراحی شد. 

 - در حمایت از تلاش های آمریکا در جنگ جهانی دوم در سال 1941 ، شرکت پپسی رنگ در بطریهای خود را به قرمز سفید و آبی تغییر داد.

 - در سال 1950 شعار تبلیغاتی" برگشت به وزن بیشتر" تبدیل به موضوع اصلی و تم تبلیغاتی جدید پپسی شد و به علت رقابت لوگوی شرکت دوباره به روز شد. 

 - توجه آمریکایی ها در سال 1953 به افزایش وزن زیاد شد و استراتژی جدید شرکت ، برمبنای محصول با میزان کالری کمتر قرار گرفت. 

 - در سال 1954 عبارت "آشامیدنی سبک "به تلفیقی از عبارات " طراوت بدون سنگینی " تغییر یافت. 

 - همراه با تمام این تغییرات استرتژیک در پپسی لوگوی این شرکت به روز رسانی میشد و سال 1958 سال نبرد پپسی برای بهبود نشان تجاریش بود. 

 - در سال 1961 شرکت پپسی روی مشتریان خود ارزیابی بیشتری انجام داد و به اهمیت زیاد مشتریان جوان پی برد."و حالا پپسی برای آنها که فکر می کنند جوان هستند" و به این طریق نشان تجاری مورد توجه تمام بازار را ثبت کرد. 

 - تمام این تغییرات ادامه داشت و لوگوی پپسی در راستای رسیدن به اهداف تجاری این شرکت بارها تغییر کرد تا بالاخره آخرین بار در سال ۲۰۰۸ لوگوی جدید پپسی توسط گروه Arnell طراحی شد.

 

 

لوگوی پپسی