۰ نفر

نگاهی به خدمات و سرویس های مرکز امداد خودرو کرمان موتور

۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۳۰
کد خبر: 844208
نگاهی به خدمات و سرویس های مرکز امداد خودرو کرمان موتور

در مرکز امداد شرکت کرمان موتور خدمات امداد، سرویس و تعمیر خودروهای مشتریان به صورت ۲۴ ساعته تحت نظر افراد متخصص و با گارانتی ارائه می شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین، با افزایش سفرهای برون شهری در بهار و تابستان، وجود امداد جاده ای با کیفیت و استفاده از شبکه گسترده نمایندگی های مجاز این شرکت بیش از هر زمان دیگری ضروری است. گسترشخدمات سرویس در محل استفاده از خودروهای شخصی و ارتقا تکنولوژی باعث گردیده است تا مصرف کنندگان امکان رفع عیوب و راه اندازی مجدد خودرو را کمتر داشته باشند. به این بهانه در این مطلب قصد داریم به شرح خدمات و سرویس های مرکز امداد کرمان موتور بپردازیم چراکه با ارائه خدمات 24 ساعته توسط  130 کارشناس و تکنسین تعمیرات و 119 خودرو امدادی از معتبرترین مراکز سرویس و تعمیرات خودرو در کشور قلمداد می شود و علاوه بر ارائه خدمات مورد نیاز برای خودروهای کرمان موتور، می توان مجموعه‌ای از برای خودروهای شرکت خودروسازان بم را نیز به‌ صورت یکجا دریافت نمود، که این خدمات را با یکدیگر مرور می کنیم.

دارندگان محصولات شرکت کرمان موتور به کمک خدمات سرویس در محل می توانند به دور از تحمل ترافیک های سنگین شهری و تردد در معابر شلوغ یا پیش از آغاز سفر برای صرفه جویی در زمان و هزینه ، از انجام سرویس های دوره ای خودرو در محل دلخواه خود استفاده نمایند. جهت استفاده از خدمات سرویس در محل می بایست با مراجعه به سایت امداد خودرو ضمن اخذ نوبت ،  "تاریخ" و "بازه زمانی" دلخواه را انتخاب نمایند.

خدمات امداد در محل

به هنگام خرابی خودرو و عدم حرکت آن از پارکینگ یا هر محل دیگری با استفاده از خدمات امداد در محل می توان در سریع ترین زمان ممکن، خدمات مورد نیاز را دریافت کرد. پس از ثبت درخواست خدمات امداد در اپلیکیشن امداد یا مرکز تماس ، ابتدا کارشناسان مرکز، سؤالاتی را از امداد خواه مطرح می کنند تا مطمئن شوند که آیا امکان عیب‌یابی و تعمیر در محل امدادخواه وجود دارد یا خیر؟ در صورت امکان راه اندازی خودرو در محل ، تکنسین امداد با استفاده از قطعات اصلی و شرکتی در خصوص رفع ایراد به محل امدادخواه اعزام می گردد.

در حال حاضر خودروهای KMCT8 مشکی با علائم زرد رنگ به عنوان خودرو استاندارد امداد کرمان موتور معرفی گردیده است.

ارائه مشاوره  فنی 

با تماس با امداد کرمان موتور و درخواست مشاوره، کارشناسان این مرکز به صورت 24 ساعته به ارائه مشاوره های فنی به فرد امداد خواه مبادرت می ورزند. در صورت عدم رفع مشکل به صورت تلفنی، هماهنگی اعزام امداد در محل شرکت کرمان موتور و پیگیری تا رفع مشکل را برای امداد خواه را صورت می دهند. 

خدمات حمل خودرو 

به هنگام وقوع تصادفات ممکن است خودرو دیگر قادر به حرکت نباشد و یا در برخی مواقع، خرابی خودرو سبب توقف آن می شود؛ در این شرایط نیز امداد کرمان موتور با استفاده از ناوگان مجهز و پرسنل حرفه ای جهت جلوگیری از آسیبهای احتمالی در زمان حمل خودرو درکنار مشتریان است. به دنبال اعلام درخواست، خودرو بر به محل اعزام می‌شود و خودروی امداد خواه را به نزدیک ترین نمایندگی مجاز منتقل خواهد کرد.

استفاده از قطعات و لوازم اصلی

در جریان تصادفات و یا خرابی خودرو، ممکن است به برخی از قطعات خودرو آسیب وارد گردد. پس از بررسی سلامت خودرو و قطعات، در صورت نیاز تکنسین تعمیرات امداد کرمان موتور در صورت معیوب بودن از قطعات اصلی برای تعمیر خودرو استفاده کرده و فاکتور رسمی قطعات و تعمیرات را جهت اطمینان از اصالت و سلامت قطعات را به فرد امداد خواه تحویل می دهند.

نصب قطعات فروشگاه آنلاین

مشتریانی که قطعات یدکی خود را از فروشگاه آنلاین شرکت بم خودرو خریداری نموده اند می توانند با انتخاب گزینه " نصب در محل" در سایت ، از خدمات نصب قطعات خریداری شده در محل توسط تکنسین های امداد خودرو کرمان موتور استفاده نمایند.

تعویض باتری خودرو 

تمام شدن شارژ باتری یا تمام شدن طول عمر مفید باتری برای هر خودرویی رخ می دهد. با توجه به این‌که گاها افراد سودجو از اعتماد مشتری سوءاستفاده کرده و باتری‌های سالم را با یک باتری جدید و بعضا متفرقه جایگزین می کنند، بنابراین اعتماد کردن به افراد در چنین شرایطی بی تردید سخت است و امداد کرمان موتور به ‌صورت کاملاً تخصصی در این زمینه عمل می‌کند. ابتدا وضعیت باتری بررسی می گردد. در صورتی که عمر مفید باتری به پایان رسیده باشد، باتری‌های اصلی  بر روی خودروی امداد خواه نصب می گردد و گارانتی باتری در اختیار مشتری قرار می‌گیرد تا از این بابت نیز اطمینان کامل حاصل شود.

پنچرگیری خودرو در محل

در هر کجای شهر که خودروی مشتری پنچر شده باشد، می توانید درخواست خود را از طریق اپلیکشن کرمان موتور یا با شماره 02142724 از امداد کرمان موتور مطرح نمایید. در کوتاه‌ترین زمان ممکن کارشناسان امداد به محل مراجعه کرده و پنچرگیری خودرو را انجام می‌دهند.

 کلام آخر

با مروری بر خدمات متنوع امداد کرمان موتور متوجه می شویم که چرخه ارائه خدمات پس از فروش کرمان موتور که متولی اجرای آن در اختیار شرکت خدمات و تجارت بم خودرو است با وجود خدمات مطرح شده به جهت افزایش رضایت، ایجاد آرامش خاطر و آسودگی امور مشتریان تکمیل گردیده است.

دارندگان خودروهای کرمان موتور و دیگر مشتریان، برای دریافت خدمات و سرویس مورد نیاز از امداد خودرو کرمان موتور می توانند به نشانی https://emdad.kermanmotor.com مراجعه، از اپلیکشن شرکت کرمان موتور استفاده نمایند و یا با شماره تلفن 02142724  تماس حاصل نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha