۰ نفر

اعضای باند حرفه‌ای سرقت خودرو دستگیر شدند

۶ خرداد ۱۴۰۳، ۰:۲۸
کد خبر: 844101
اعضای باند حرفه‌ای سرقت خودرو دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: اعضای باند حرفه ای سرقت خودرو در مشهد دستگیر شدند و ٣٣٠ فقره سرقت آنها رمزگشایی شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سردار احمد نگهبان روز شنبه افزود: در پی گزارش سرقت های سریالی خودروهای سواری در حوزه استحفاظی کلانتری شهید فیاض بخش و میدان جهاد تیمی از اداره مبارزه با سرقت خودرو پلیس آگاهی مشهد موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی اضافه کرد: سارقان به صورت سه نفره و شبانه با شناسایی خودروهای پراید فاقد تجهیزات ایمنی در کمتر از ۲ دقیقه آنها را سرقت می کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد با استفاده از شیوه های نوین پلیسی یکی از متهمان که فردی سابقه دار است را شناسایی کردند سپس تیم رسیدگی کننده پرونده با اشراف اطلاعاتی مخفیگاه متهم را در شهرک سیدی شناسایی و پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی قضایی او و همدستش را دستگیر کردند.

نگهبان افزود: متهمان دارای سوابق متعدد کیفری هستند و در بازجویی های فنی به سرقت ۳۰ دستگاه خودرو سواری به ویژه پراید و ۳۰۰ فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو طی هفت ماه گذشته در شهر مشهد و فروش اموال مسروقه به سه نفر مالخر در بولوار توس و طبرسی شمالی اعتراف کردند.

وی ادامه داد: عضو دیگر این باند و افراد مالخر نیز با هماهنگی قضایی دستگیر و در این رابطه تعداد زیادی اموال مسروقه شامل کامپیوتر خودرو، لاستیک، رینگ های فولادی و آلومینیومی، انواع سیستم های صوتی و برقی متعلق به خودروهای سواری، انواع آچارآلات مربوط به خودرو مانند جک و آچار چرخ کشف شد و متهمان پس از سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha