۰ نفر

این کنکوری‌های ۱۴۰۲ باید در کنکور ۱۴۰۳ ثبت‌نام کنند

۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۰۲
کد خبر: 844170
این کنکوری‌های ۱۴۰۲ باید در کنکور ۱۴۰۳ ثبت‌نام کنند

سازمان ملی سنجش درخصوص بخشی از داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ اعلام کرد که باید در آزمون ۱۴۰۳ ثبت‌نام کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین، سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور در اطلاعیه‌ای تکمیلی برای ثبت‌نام با تأخیر از متقاضیان شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ شرایط متقاضیان متقاضی گزینش با نمرات اختصاصی آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است: با عرض تسلیت به مناسبت شهادت رئیس جمهور محترم، سید شهیدان خدمت، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان، پیرو اطلاعیه اول خرداد ۱۴۰۳ مبنی بر ثبت‌نام با تأخیر نوبت دوم آزمون سراسری (نوبت دوم)، بر اساس مندرجات اطلاعیه راهنمای ثبت‌نام آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت دوم) منتشره در ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ و دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در این آزمون، آن دسته از داوطلبانی که متقاضی گزینش با نمرات اختصاصی آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ برای پذیرش و انتخاب رشته در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ هستند، در صورتی که در یکی از نوبت‌های اول یا دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ ثبت‌نام نکرده اند لازم است در روزهای ۶ و ۷ خرداد نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

این گروه از متقاضیان لازم است جهت انتخاب رشته و گزینش در آزمون سراسری ۱۴۰۳، در روزهای یکشنبه ۶ خرداد و دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور تاکید کرده است: عدم ثبت‌نام در آزمون به منزله عدم درخواست پذیرش و انتخاب رشته در آزمون سال جاری خواهد بود

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha