۰ نفر

بخوانید / وام۶۰۰ میلیون تومانی برای ایثارگران در سال ۱۴۰۳

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۴۰
کد خبر: 841290
بخوانید / وام۶۰۰ میلیون تومانی برای ایثارگران در سال ۱۴۰۳

مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران از تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از سایت دولت، وام مسکن ایثارگران که در بودجه سال ۱۴۰۲ پیش ‌بینی نشده بود، با پیگیری ‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و مساعدت دولت، در سال گذشته عملیاتی شد. از ۲۱ بهمن ماه سال ۱۴۰۲ پرداخت این وام‌ ها به ایثارگران گرانقدر آغاز شده است. متقاضیان تا پایان خرداد ماه ۱۴۰۳ فرصت دارند برای دریافت این وام اقدام کنند.

جزئیات وام مسکن ایثارگران

مشمولین این وام، جانبازان با هر درصد جانبازی، فرزندان و همسران شهدا، والدین شهدا و آزادگانی هستند که تاکنون از تسهیلات مسکن استفاده نکرده باشند.

مبلغ این وام برای شهرهای با جمعیت بالای یک میلیون نفر، ۶۰۰ میلیون تومان است برای مراکز استان‌ ها: ۵۰۰ میلیون تومان، برای شهرستان ‌ها: ۴۰۰ میلیون تومان و برای روستاها: ۳۰۰ میلیون تومان است. نرخ سود این وام ۴ درصد است و ما به ‌التفاوت آن توسط دولت پرداخت می‌ شود. درضمن مدت زمان بازپرداخت این وام ۲۰ ساله است.

همچنین می توان گفت که این وام نیاز به رعایت الگوی مصرف و یا توجه به سن بنا ندارد. بنیاد شهید می‌تواند تا سقف ۵۰۰ فقره وام از محل سهمیه وام مسکن ایثارگران سال ۱۴۰۳ را به خانواده ‌های ایثارگر دهک ‌های پایین ‌تر فاقد مسکن یا دارای مسکن نامناسب اختصاص دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و شرایط دقیق دریافت وام، به سایت بنیاد شهید و امور ایثارگران مراجعه کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha