۰ نفر

رییس سازمان جهاد کشاورزی گلستان؛

توزیع یارانه بذر براساس پروتکل‌های هجده‌گانه صورت می‌گیرد/ یارانه بذر پرداخت نشد

۹ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۴۲
کد خبر: 816736
توزیع یارانه بذر براساس پروتکل‌های هجده‌گانه صورت می‌گیرد/ یارانه بذر پرداخت نشد

 رییس سازمان جهاد کشاورزی گلستان گفت: توزیع یارانه بذر براساس پروتکل‌های هجده‌گانه است و در سال جاری هنوز جمع بندی بذور انجام نشده و هنوز یارانه‌ بذر به هیچ شرکتی در گلستان تعلق نگرفته است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، محمد برزعلی اظهار کرد:  برای پرداخت یارانه بذر باید اسامی تک تک کشاورزان به همراه شماره تلفن و کد ملی موجود باشد که این اطلاعات از طریق سامانه پهنه‌بندی تهیه شده و در نهایت حواله صادر می‌شود و کشاورز پس از صدور حواله، به شرکت مورد تایید مراجعه و بذر خود را تهیه می‌کند.
رییس سازمان جهاد کشاورزی گلستان با بیان اینکه پرداخت یارانه بذر نیازمند طی کردن فرایندهای خاصی است، تصریح کرد: برای قرارداد با شرکت‌های موردنظر، مسئله تولید فرآوری و توزیع بذور مورد تاکید قرار گرفته و صرفا به تولید و ذخیره بذر، یارانه تعلق نمی‌گیرد بلکه توزیع بذر هم باید رعایت شود.
وی افزود:  از شفافیت استقبال می‌کنم و اصرار من بر پیشگیری و کنترل قبل از بروز فساد است و به همکارانم اعلام کردم هر گونه فساد و سوءجریان در سازمان جهاد کشاورزی را اعلام کنند.
برزعلیبا بیان اینکه پذیرای نقد هستیم اما اظهارنظرها باید زیر چتر قانون انجام شود، گفت: انتظار ما حرکت شفاف است اما طرح موضوعات بدون داشتن ادله شفاف صحیح نیست و با روح قوانین و دین اسلام همخوانی ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha