۰ نفر

رشد قیمت بیت کوین و افزایش درآمد ماینینگ

۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۵۳
کد خبر: 804930
رشد قیمت بیت کوین و افزایش درآمد ماینینگ

با افزایش قیمت بیت کوین مجددا تمامی توجه بازار کریپتو به ماینینگ بیت کوین جلب شده است. طبق سابقه نوسانات بیت کوین و هاوینگ های قبلی هم شاهد این موضوع بوده ایم. در هفته گذشته قیمت بیت کوین حدود ۱۱.۴۲ درصد رشد داشته است و بازار کریپتو امیدوار به شروع رشد بیت کوین در ماه های منتهی به هاوینگ است.

با شروع رشد بیت کوین معمولا سختی شبکه که نشان دهنده میزان تراهش فعال در ماینینگ بیت کوین است نیز با رشد روبرو میشود و این یعنی در تمام دنیا ماینر ها دستگاه های خود را برای استخراج بیت کوین روشن میکنند.

قیمت دستگاه های ماینر رابطه مستقیمی با ارزش بیت کوین دارد یعنی هرچه قیمت بیت کوین افزایش پیدا میکند قیمت ماینر هم با افزایش روبرو میشود. به عنوان مثال یک ماینر S۱۹pro ۱۱۰th در زمانی که قیمت بیت کوین حدود ۶۰ هزار دلار بود بالای ۴۰۰ میلیون تومان قیمت داشت ولی در حال حاضر با قیمتی حدود ۷۰ میلیون تومان خرید و فروش میشود!

الان وقت سرمایه گذاری در ماینینگ است:

با توجه به شروع رشد قیمت بیت کوین در فاصله کمتر از ۱ سال تا هاوینگ بعدی در اردیبهشت ۱۴۰۳ الان بهترین زمان برای شروع سرمایه گذاری در ماینینگ به دلیل کم بودن قیمت ماینر ها است؛ از طرفی با توجه به پایین بودن سختی شبکه در حال حاضر امکان استخراج بیت کوین بیشتر از ماینینگ فراهم است تا در صورت رشد قیمت با فروش بیت کوین های استخراج شده سود بیشتری را میتوان متصور بود.

سرمایه گذاری در ماینینگ:

خرید دستگاه ماینر و شروع ماینینگ انفرادی کاری پر دغدغه و با هزینه های بسیار است و البته نیاز به اطلاعات و دانش فنی بسیاری دارد. بهترین روش برای استخراج بیت کوین سرمایه گذاری در یکی از فارم های قانونی ماینینگ است تا بدون نگرانی بابت هزینه ها و نیاز به صرف وقت بسیار کسب درآمد دلاری داشته باشید.

رشد قیمت بیت کوین و افزایش درآمد ماینینگ

طرح ماینینگ خرد داراماینر:

در این طرح کاربران میتوانند با حداقل میزان سرمایه بخشی از تراهش یک دستگاه ماینر را دراختیار گرفته و سود همان بخش را به بیت کوین دریافت نمایند. یکی از ویژگی های مهم این طرح امکان افزایش درآمد با افزایش قیمت بیت کوین و درآمد ماینینگ است. از طرفی در انتهای مدت قرارداد سرمایه اولیه کاربران عودت داده میشود.

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با داراماینر تماس بگیرید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha