۰ نفر

طرح ماینینگ خرد؛ صرفه اقتصادی

۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۳۰
کد خبر: 801109
طرح ماینینگ خرد؛ صرفه اقتصادی

در طرح جدید ماینینگ خرد داراماینر سرمایه‌گذاران می‌توانند با سرمایه اولیه فقط ۲۵ میلیون تومان بخشی از تراهش (قدرت) دستگاه ماینر را اجاره کرده و با حفظ سرمایه اولیه، سود بیت کوینی کسب نمایند.

در طرح جدید ماینینگ خرد داراماینر سرمایه‌گذاران می‌توانند با سرمایه اولیه فقط 25 میلیون تومان بخشی از تراهش (قدرت) دستگاه ماینر را اجاره کرده و با حفظ سرمایه اولیه، سود بیت کوینی کسب نمایند.

شرکت داراماینر با بهره‌برداری از فاز نخست سرمایه‌گذاری در ماینینگ کشور روسیه طرح جدیدی برای تمامی علاقه‌مندان به استخراج بیت‌کوین را شروع کرده است. شرکت داراماینر به عنوان اولین پلتفرم ماینینگ ایران با عقد قرارداد با بزرگترین فارم روسیه، بیت‌ریور و با سرمایه‌گذاری بزرگ در صنعت ماینینگ روسیه توانسته است پشتوانه بسیار مناسبی برای قراردادهای سرمایه‌گذاران خود در ایران را فراهم نماید.

در این طرح کاربران با سرمایه 25 میلیون تومانی، 17 تراهش از یک دستگاه ماینر را به مدت 2 سال قرارداد اجاره میکنند و سود همین بخش را دریافت میکنند لازم به ذکر است در پایان مدت قرارداد سرمایه اولیه به کاربران عودت داده میشود.

در حال حاضر با قیمت حال حاضر بیت کوین یعنی 27 هزار دلار؛ این 17 تراهش حدودا 15 دلار سوددهی ماهیانه دارد که با قیمت 50 هزار تومانی دلار حدودا 750 هزار تومان میشود.

داراماینر

صرفه اقتصادی:

در بحث صرفه اقتصادی چند نکته حایز اهمیت است:

  1. سود دلاری: در طرح ماینینگ خرد داراماینر سرمایه گذاران سود خود را به صورت ماهیانه و به بیت کوین دریافت میکنند. در نتیجه در صورت افزایش قیمت دلار و بیت کوین سود کاربران به صورت چشم گیری افزایش پیدا میکند.
  2. مقایسه با سود بانکی: در حال حاضر در صورت سرمایه گذاری در بانک سود هر 100 میلیون تومان به صورت ماهیانه حداکثر 2 میلیون و 400 هزار تومان است یعنی هر 25 میلیون تومان حدودا 600 هزار تومان در بهترین شرایط و بالاترین سود ممکن اما در طرح ماینینگ خرد داراماینر در بدترین شرایط ممکن 750 هزار تومان سود ماهیانه دریافت خواهید کرد.
  3. افزایش قیمت بیت کوین: در صورت افزایش قیمت بیت کوین، درآمد ماینر ها افزایش خواهند داشت و از طرفی ارزش بیت کوین ها به دلار هم افزایش خواهد داشت که این دو عامل باعث افزایش درآمد سرمایه گذاری در این طرح خواهد بود. با توجه به تاریخچه بیت کوین این افزایش درآمد خیلی دور از ذهن نیست؛ به عنوان مثال زمانی که قیمت بیت کوین 67 هزار دلار بود درآمد هر ماینر حدودا 1200 دلار به صورت ماهیانه بود!

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با داراماینر تماس بگیرید و یا در سایت داراماینر اطلاعات خود را ارسال نمایید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha