۰ نفر

طرح ویژه ماینینگ خرد با ۳۰ میلیون تومان!

۲۴ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۱۵
کد خبر: 727383
طرح ویژه ماینینگ خرد با ۳۰ میلیون تومان!

شرکت داراماینر با بهره‌برداری از فاز نخست سرمایه‌گذاری در ماینینگ کشور روسیه طرح جدیدی برای تمامی علاقه‌مندان به استخراج بیت‌کوین را شروع کرده است. در این طرح سرمایه‌گذاران می‌توانند با هر میزان سرمایه‌ای که دارند بخشی از تراهش (قدرت) دستگاه ماینر را اجاره کرده و با حفظ سرمایه اولیه، سود دلاری کسب نمایند.

ماینینگ بیت‌کوین به عنوان یکی از پر سودترین انواع سرمایه‌گذاری در دنیا مطرح است.

بیت‌کوین برای همه:

ماینینگ خرد: در این روش کاربر می‌تواند بخشی از تراهش (قدرت پردازش) دستگاه ماینر را اجاره کند و با توجه به این میزان درصدی از درامد ماینر را کسب نماید.

این طرح که جدیدا در سرتاسر دنیا بسیار پر طرفدار شده است به همه علاقه‌مندان به ماینینگ بیت‌کوین اجازه می‌دهد با حداقل سرمایه و به میزان دلخواه شروع به استخراج بیت‌کوین کنند.

طرح ویژه ماینینگ خرد با ۳۰ میلیون تومان!

شرکت داراماینر به عنوان اولین پلتفرم ماینینگ ایران با عقد قرارداد با بزرگترین فارم روسیه، بیت‌ریور و با سرمایه‌گذاری بزرگ در صنعت ماینینگ روسیه توانسته است پشتوانه بسیار مناسبی برای قراردادهای سرمایه‌گذاران خود در ایران را فراهم نماید.

شرکت داراماینر جهت پیشبرد سرمایه‌گذاری خرد در ماینینگ شروع به پیش ثبت‌نام به تعداد محدود در مدت فقط 2 هفته جهت سرمایه‌گذاری خرد در ماینینگ برای همه کاربران کرده است. به گزارش داراماینر کاربران در این طرح می‌توانند با حفظ اصل سرمایه اولیه خود سود دلاری حدود 40 درصدی را در طی سال کسب نمایند یعنی علاوه بر سود ماهیانه، بعد از اتمام قرارداد سرمایه اولیه کاربران در این طرح بازگردانده می‌شود. همچنین مشتریانی که در پیش ثبت‌نام طرح ماینینگ خرد بیت‌کوین شرکت نمایند می‌توانند از خدمات ویژه این طرح استفاده نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha