۰ نفر

دهمین گفتگوی زنده تلویزیونی رئیسی با مردم آغاز شد

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۵۴
کد خبر: 840760
دهمین گفتگوی زنده تلویزیونی رئیسی با مردم آغاز شد

رئیس‌جمهور برای دهمین بار به صورت زنده از تلویزیون درباره مهمترین مسائل روز و دغدغه‌های مردم سخن می‌گوید.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی پس از بخش خبری ساعت ۲۱ شبکه اول تلویزیون به صورت زنده درباره آخرین اقدامات و دستاوردهای دولت و نیز تحولات و رخدادهای داخلی و خارجی با مردم گفت‌وگو کرد.

نخستین گفت و گوی آیت الله رئیسی با مردم در ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ برگزارشد که واکسن کرونا، ساخت مسکن و رفع مشکل کمبود کالاهای اساسی سه محور مهم در میان سخنان رئیسی بود.

همچنین در ۲۶ مهر ۱۴۰۰ دومین گفت وگوی تلویزیونی رئیسی با مردم برگزار شد که رئیس جمهور به طرح مسأله حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی، معیشت مردم را با مذاکرات رفع تحریم گره نمی زنیم، پرداخت حقوق کارمندان بدون استقراض از بانک مرکزی گریزی زد.

۱۴ آذر ۱۴۰۰ آیت الله رئیسی برای سومین بار میهمان نگاه های مردم از قاب تلویزیون بود که واکسن کرونا، رفع کامل دغدغه گرانی کالاهای اساسی و رونمایی از سیاست خارجی «همسایگی» از نکات مهم مطرح شده بود.

کمی بیش از یک ماه و نیم بعد از سومین مصاحبه تلویزیونی رئیس جمهور، ۵ بهمن ۱۴۰۰ آیت الله رئیسی برای بار چهارم گفت‌وگوی رودرروی تلویزیونی با مردم داشت، گفت وگویی که این بار از واکسن کرونا فاصله گرفته و تجارت خارجی کشورمان را محل بحث و بررسی قرار می دهد.

پنجمین گفت وگوی تلویزیونی رئیسی را شاید بتوان یکی از مهم ترین گفت وگو های وی با مردم دانست زیرا در جریان این گفت وگو، رئیس جمهور از افزایش مبلغ یارانه ها به نفری ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان خبر داد.

رئیس‌جمهور در ششمین گفت‌وگوی مستقیم خود با مردم، شنبه ۴ تیر ۱۴۰۱ پخش شد که توزیع ارز ترجیحی بر سر سفره مردم، مقابله دولت سیزدهم با تورم ماهانه ۶۰ درصد و کسری بودجه ۴۸۰ هزار میلیاردی، اجرای اصلاحات اقتصادی با اجماع تمام مسئولان و دست‌اندرکاران، مقابله جدی با تخلفات افزایش بی ضابطه قیمت‌ها ناشی از حذف ارز ترجیحی، توسعه روابط همسایگی با هدف افزایش سرمایه‌گذاری خارجی و دنبال کردن اهداف و برنامه‌های قانون جوانی جمعیت، از مهمترین محورهای صحبت‌های بی‌واسطه آیت‌الله رئیسی با مردم بود.

هفتمین گفت وگوی تلویزیونی آیت الله رئیسی که تاریخ چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ انجام شد، پر از نکات سیاست خارجی دولت سیزدهم بود. رئیس جمهور در هفتمین گفتگوی زنده تلویزیونی با مردم به تشریح نتایج و دستاوردهای حضور خود در دو نشست مهم سران شانگهای و مجمع عمومی سازمان ملل و نیز تحلیل رخدادهای روزهای اخیر کشور و تاکید بر استقبال از نقد و اعتراض و عدم پذیرش آشوب و اغتشاش پرداخت.

آیت‌الله رئیسی ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ در هشتمین گفت‌وگوی زنده خود با مردم کشورمان به دغدغه دولت نسبت به نوسانات قیمت‌ها و تلاش در جهت رفع آن، رفع تعهدات ارزی صادرکنندگان از طریق بانک مرکزی، عدم تاخیر در پرداخت یارانه و حقوق کارکنان دولت علی‌رغم همه مشکلات، مدیریت و منابع و مصارف، عقب نبودن دولت از وعده ایجاد اشتغال و تحقق وعده ساخت یک میلیون مسکن در سال، تعهد و اقدامات دولت در زمینه مبارزه با فساد، همت دولت در تکمیل پروژه‌های بر زمین مانده مسکن و تحقق اقدامات مثبت دولت در ارتقای کیفیت فضای مجازی و طرح فراگیر و چند لایه اجتماعی برای کاهش هزینه‌های درمانی اشاره کرد.

نهمین گفت‌وگوی زنده تلویزیونی آیت‌الله رئیسی با مردم روز سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ و در دومین سالروز اعتماد ایرانیان به رئیس دولتِ مردمی رقم خورد.

رئیس‌جمهور در نهمین گفتگوی تلویزیونی با مردم، با تاکید بر اینکه برای امیدوار کردن مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردم، تصریح کرد: دهه ۹۰ را باید دوره تعطیلی خیلی از بخش‌ها بدانیم، با همراهی مردم و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی تلاش کردیم مشکلات را حل کنیم و شرایط در مدت ۶ ماه متفاوت شد به نحوی که در اسفند ۱۴۰۰ رشد ۰.۴ درصدی به ۴.۵ درصد افزایش و تورم ۵۹.۳ درصدی به ۴۰ درصد کاهش یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha