۰ نفر

سرمایه گذاری در ماینینگ

۱۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۳۰
کد خبر: 733116
سرمایه گذاری در ماینینگ

هم اکنون در عصر رمز ارز ها بسیاری از افراد با سرمایه های کم و زیاد تمایل دارند در بازار کریپتو سرمایه گذاری نمایند. بازار های مختلفی با سود های متفاوتی برای سرمایه گذاری وجود دارد و عموم کاربران تلاش دارند به صرفه ترین سرمایه گذاری با حداکثر سود را انتخاب نمایند. در این بین استخراج بیت کوین نه تنها سرمایه گذاران را به سود دلاری میرساند بلکه با کمترین ریسک ممکن در بازار سرمایه از افت ارزش سرمایه اولیه نیز جلوگیری میکند.

در ایران امکان استخراج قانونی بیت کوین وجود دارد اما کمبود برق و گاز در فصول تابستان و زمستان باعث شده است وزارت نیرو دستور خاموشی فارم های قانونی را در این فصول صادر کند تا جایی که در سال 1401 فارم های قانونی حدود 4 ماه با خاموشی روبرو شدند. همین عامل باعث شد سوددهی ماینر ها تا 60 درصد هم کاهش پیدا کند و بازگشت سرمایه سرمایه گذاران به تاخیر بیافتد. از طرف دیگر ماینر های قانونی و نحوه شناسایی قانونی بودن دستگاه ماینر بین ارگان های مختلف نظارتی در ایران همواره جای بحث بوده است و در بازه های مختلف ماینر های حتی ایرانیزه شده در فارم های قانونی استخراج بیت کوین توسط مراجع قانونی ضبط شده اند. همه این موارد باعث شده است علاقه مندان به ماینینگ در ایران با مشکلاتی روبرو شده و در این راه دلسرد شده اند.

شرکت داراماینر به عنوان اولین پلتفرم ماینینگ در ایران با ثبت قرارداد بین المللی با بزرگترین فارم استخراج رمز ارز در کشور روسیه توانسته است ظرفیت برق ارزان قیمت و البته پایدار و بدون خاموشی برای علاقه مندان به ماینینگ بیت کوین را مهیا کرده و امنیت سرمایه را تضمین نماید.

سرمایه گذاری در ماینینگ

سرمایه گذاری امن و به صرفه در ماینینگ روسیه:

شرکت داراماینر به پشتوانه سرمایه گذاران بزرگ و شناخته شده بین المللی خود توانسته است علاوه بر سرمایه گذاری کلان خود در ماینینگ کشور روسیه؛ ظرفیت برق تا 10 مگاوات مازاد را برای علاقه مندان به ماینینگ در ایران فراهم کند.

طرح هاستینگ ماینر:

در این طرح سرمایه گذاران با خرید حداقل 5 دستگاه ماینر میتوانند تمامی سود حاصل از ماینینگ را در طول مدت قرارداد در بزرگترین فارم استخراج رمزارز روسیه با بهترین شرایط ممکن کسب نمایند.

طرح ماینینگ خرد داراماینر:

در این طرح سرمایه گذاران با حداقل 25 میلیون تومان میتوانند بخشی از تراهش یک دستگاه ماینر را در طول مدت 24 ماهه قرارداد اجاره کرده و سود بیت کوین استخراج شده را دریافت نمایند. در این طرح سرمایه گذاران میتوانند در صورت تمایل در هر زمانی قرارداد خود را فسخ کرده و مبلغ سرمایه خود را بازگشت نمایند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha