۰ نفر

شروع طرح ماینینگ خرد داراماینر

۲۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۴۵
کد خبر: 734718
شروع طرح ماینینگ خرد داراماینر

شرکت داراماینر اولین پلتفرم ماینینگ قانونی بیت کوین در ایران با ثبت قرارداد بین المللی و سرمایه گذاری در بزرگترین فارم ماینینگ کشور روسیه توانسته است اطمینان سرمایه گذاران کلان علاقه مند به ماینینگ در ایران را فراهم نماید.

جهت محقق کردن استخراج بیت کوین با حداقل سرمایه و بدون دردسر های تامین برق و تجهیزات پیشرفته ماینینگ؛ شرکت داراماینر اقدام به اجاره ماینر های پیشرفته در به روزترین فارم ماینینگ روسیه با 100 درصد تضمین روشن بودن دستگاه های ماینر در طول سال به سرمایه گذاران کرده است.

در طرح ماینینگ خرد داراماینر حداقل سرمایه 25 میلیون تومان است و کاربران میتوانند با این سرمایه بخشی از تراهش دستگاه ماینر را به مدت 2 سال طی قرارداد اجاره و سود بیت کوین را به صورت ماهیانه کسب نمایند. لازم به ذکر است بعد از اتمام مدت قرارداد سرمایه اولیه کاربران عودت داده میشود.

به گزارش داراماینر، برای رضایت هرچه بیشتر سرمایه گذاران، شرایط فسخ قرارداد نیز فراهم شده است تا افرادی که به هر دلیلی نیاز به سرمایه خود دارند بتوانند بدون دغدغه مبلغ سرمایه خود را هر زمانی که درخواست خود را ثبت کنند دریافت نمایند.

شروع طرح ماینینگ خرد داراماینر

با توجه به استقبال بی سابقه سرمایه گذاران در پیش ثبت نام طرح ماینینگ خرد، ظرفیت فاز اول طرح ماینینگ خرد به اتمام رسیده است و کاربرانی که پیش ثبت نام را انجام داده اند 1 هفته فرصت دارند با مراجعه به سایت داراماینر ثبت نام نهایی خود را تکمیل کنند.

از امروز میتوانید برای پیش ثبت نام در فاز دوم این طرح در سایت داراماینر اقدام نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با داراماینر تماس بگیرید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha