۰ نفر

چالش های جدید ARB در ابتدای راه؛

پیشنهادهای حکومتی جدید آربیتروم پس از نارضایتی کاربران

۱۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۰۸
کد خبر: 710189
پیشنهادهای حکومتی جدید آربیتروم پس از نارضایتی کاربران

بنیاد آربیتروم چند پیشنهاد جدید در زمینه توکن های حکمرانی و دائو را به دنبال اختلافاتی که در اولین تلاشش رخ داد، ارائه کرده است. بنیاد آربیتروم مجموعه‌ای از پیشنهادات بهبود جدید را پس از انتقاد‌هایی که بعد از اولین تلاش ناموفق آن در دائو آربیتروم به وجود آمد، منتشر کرده است. در ۵ آوریل، آربیتروم ارائه‌دهنده راه‌حل‌های لایه ۲ اتریوم، پیشنهادهای جدید بهبود آربیتروم (AIPs) را برای مدیریت شبکه ارسال کرد.

اقتصادآنلاین - حسین عسکری؛ پیشنهادات جدید شامل AIP-1.1 است که برنامه زمانبندی قفل قرارداد هوشمند، هزینه، بودجه و شفافیت را پوشش می دهد. دیگری، AIP-1.2، به اصلاحات اسناد بنیادی فعلی می پردازد و آستانه پیشنهاد را از 5 میلیون توکن آربیتروم  (ARB) به 1 میلیون ARB کاهش می دهد تا مدیریت را در دسترس تر و محدودتر کند.

در یک توییت در تاریخ 5 آوریل، تایید شد که آربیتروم  دائو  در برابر اولین پیشنهاد خود، AIP-1 به اجماع رسیده است.

پیشنهادهای حکومتی جدید آربیتروم پس از نارضایتی کاربران

در 2 آوریل، بنیاد آربیتروم اعلام کرد که طرح AIP-1 به دلیل واکنش شدید جامعه احتمالاً تصویب نخواهد شد. دارندگان توکن به این پیشنهاد اعتراض و استدلال کردند که موضوعات بسیار زیادی را در بر می گیرد و از اعطای حدود 1 میلیارد دلار توکن ARB به بنیاد انتقاد کردند.

سپس این بنیاد آربیتروم عقب نشینی کرد و در توییتی در 5 آوریل اعلام کرد که کنترل توکن ها را در دست نخواهد گرفت:

بنیاد آربیتروم هیچ یک از 700 میلیون توکن باقیمانده در کیف پول اداری بودجه را تا زمانی که بودجه قابل قبول و برنامه قفل قرارداد هوشمند توسط دائو تایید نشود، جابجا نخواهد کرد.

این بنیاد همچنین گزارش شفافی را منتشر کرد که اقدامات انجام شده برای راه اندازی دائو را شرح می دهد.

دو طرح AIP جدید در انجمن جامعه آربیتروم پست شدند و حداقل 72 ساعت قبل از رای گیری فوری برنامه ریزی شده برای بازخورد در دسترس خواهند بود.

قیمت توکن ARB طی 24 ساعت گذشته 4 درصد کاهش یافته و به 1.22 دلار رسیده است. این توکن لایه 2 پس از ایردراپ در 23 مارس به شدت افت کرد و نسبت به اوج قیمت خود یعنی 8.50 دلار در آن روز، 86 درصد کاهش یافت.