۰ نفر

لغو جشن مقاومت به دلیل شهادت رئیسی

۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۴۸
کد خبر: 843862
لغو جشن مقاومت به دلیل شهادت رئیسی

سید «حسن نصرالله» دبیر کل جنبش حزب‌الله عصر امروز (جمعه) در مراسمی به مناسبت گرامیداشت شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان وی در حسینیه سیدالشهداء در ضاحیه بیروت گفت: رئیسی در تمامی جایگاه‌هایی که در آنها مسئولیت داشت، یک الگو بود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، ‌سید حسن نصرالله با بیان اینکه ما امروز در ایام عید مقاومت و آزادسازی قرار داریم تصریح کرد: به دلیل مواجه شدن با ایام حزن و اندوه شهادت آیت‌الله رئیسی و شهید حسین امیر عبداللهیان امسال مراسم «عید مقاومت» و سالروز آزادسازی جنوب لبنان از اشغال رژیم صهیونیستی برگزار نشد.

شبکه المیادین به نقل از وی گفت: این مصیبت را به محضر صاحب الزمان (عج)، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، مراجع عظام، ملت صبور و عزیز ایران، مسئولین و خانواده‌های شریف تک تک این عزیزان تسلیت عرض می‌کنم.

دبیر کل حزب‌الله تصریح رکد: بایستی به شهید رئیسی به عنوان یک الگو در تمامی جایگاه‌هایی که در آن مسئولیت داشت، نگاه کنیم، شهید رئیسی طی چند روز گذشته لقب «خادم الرضا» گرفت چرا که مسئولیت تولیت آستان قدس رضوی مسئولیت بزرگی است و اوقاف وابسته به آن نیز بزرگ‌ترین اوقاف است، زمانی که شهید رئیسی این مسئولیت را بر عهده گرفت، تحول بزرگی در این اداره و توسعه آستان قدس رضوی و خدمات آن به وجود آمد و محرومان و فقرا از آن استفاده کردند.

او افزود: شهید رئیسی فقیه، عالم، مجتهد، مومن، متواضع و در رویارویی با منافقین و دشمنان واقعا شجاع بود، او به مقاومت ایمان داشت.

وی افزود: آیت الله رئیسی خدمتگزار کشورش و مطیع رهبرش بود و هرگز تعطیلی نداشت، از زمان پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۹۷۹، ایران تحت محاصره اقتصادی و تحریم قرار گرفت و این تحریم‌ها هر روز بیشتر می‌شود و ایران شاهد جنگ تحمیلی و ترورهای داخلی بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha