۰ نفر

ریزش ساختمان مسکونی با ۴ کشته!

۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۳۰
کد خبر: 843799
ریزش ساختمان مسکونی با ۴ کشته!

به گزارش رسانه‌های محلی جزیره «مایورکا» در جنوب شرقی اسپانیا، بر اثر فروریختن یک ساختمان دو طبقه دست‌کم چهار نفر کشته شدند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، گمان می‌رود چندین نفر نیز در یک رستوران ساحلی در طبقه همکف این ساختمان گیر افتاده باشند. همچنین روزنامه گاردین شمار مصدومان این حادثه را ۲۱ تن اعلام کرده است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که این حادثه حدود ساعت ۲۰:۳۰ پنج‌شنبه به وقت محلی رخ داد و این نگرانی وجود دارد که تعداد بیشتری در زیر خرابه‌های ساختمان محبوس شده باشند.

سرویس‌های اورژانس به رسانه‌های محلی گفتند که در حال تکمیل عملیات نجات و ایمن‌سازی منطقه اندکی بعد از نیمه‌شب به وقت محلی هستند.

عصر روز پنج‌شنبه کف ساختمان فرو ریخت و باعث افتادن افراد به زیرزمینی شد که در آن مشتریان و کارکنان رستوران حضور داشتند.

در همین حال، یکی از آتش نشانان به روزنامه محلی گفته است صحنه حادثه مانند «کابوس» بوده است. او افزود که وقتی تیمش وارد شد، مردم گریه می‌کردند و فریاد می‌زدند و در اطراف آوارهای انباشته شده روی زمین ایستاده بودند.

یک مقام آتش نشانی به رسانه‌های محلی گفت بیشتر آسیب دیدگان این حادثه، خارجی‌ها و گردشگران بوده‌اند.

همچنین سخنگوی پلیس محلی به خبرنگاران گفت ممکن است بالکن این ساختمان به دلیل تجمع بیش از اندازه جمعیت و بالا رفتن وزن آن فروریخته باشد، اما تاکید کرد که علت دقیق این حادثه همچنان در دست بررسی است.

«پدرو سانچز»، نخست وزیر اسپانیا به خانواده قربانیان تسلیت گفته و افزود تمام تحولات اخیر را از نزدیک دنبال می‌کند و دولتش آماده ارسال تمام کمک‌های مورد نیاز است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha