۰ نفر

به دنبال جمع آوری بودجه سیصدهزار دلاری؛

اولین کیف پول تحت وب بیت کوین با قابلیت لایتینیگ راه اندازی می شود

۱۸ فروردین ۱۴۰۲، ۹:۴۰
کد خبر: 710005
اولین کیف پول تحت وب بیت کوین با قابلیت لایتینیگ راه اندازی می شود

کیف پول MUTINY اولین کیف پول بیت کوین تحت وب، بیش از ۳۰۰۰۰۰ دلار سرمایه اولیه جمع آوری کرده است که به کاربران کمک کند تا در هدف خود برای ساخت یک کیف پول بیت کوین کاربر پسند با حریم خصوصی، مقیاس پذیری و دسترسی استثنایی، کمک کنند.

اقتصادآنلاین - حسین عسکری؛ بنیانگذاران این کیف پول عبارتند از تونی جورجیو، مهندس با تجربه در استارت آپ های بیت کوین و لایتنینگ از سال ۲۰۱۸، بن کارمن، مهندس ارشد سابق شرکت بیت کوین و پل میلر که قبلا در تیم تحقیق و توسعه ولتاژ کار می کرد و در پروژه های متعددی مشارکت داشته است.

 آنها پس از تجربه گسترده در صنعت بیت‌کوین، تمایل خود را برای ساختن یک کیف پول راحت برای کاربران بیت کوین ابراز کردند.

کیف پول Mutiny یک کیف پول خودسرپرست و متمرکز بر حریم خصوصی است. این کیف پول می تواند در هر مکانی اجرا شود و مقاومت در برابر سانسور و نصب آنی را هم ارائه می دهد.

 علاوه بر کیف پول، Mutiny در حال توسعه یک نود نسل بعدی متناسب با کیف پول Mutiny است و ابزارهای حفظ حریم خصوصی روی زنجیره و لایتنینگ را ادغام می‌کند.

در اطلاعیه ای که شرکت طراح این کیف پول منتشر کرده است توضیح داده شده که چگونه این شرکت می‌خواهد بهترین شیوه‌های استفاده از بیت کوین، لایتنینگ و حفظ حریم خصوصی را به آسانی کلیک کردن روی یک پیوند انجام دهد.

اولین کیف پول تحت وب بیت کوین با قابلیت لایتینیگ راه اندازی می شود

در این اطلاعیه افزوده شده است: ما می‌خواهیم بهترین تجربه کاربر را به ارمغان بیاوریم تا بتوانند از بیت‌کوین به روش درست و طولانی‌مدت استفاده کنند.

تیم Mutiny Wallet قبلا یک کیف پول اثبات مفهوم و اولین گره لایتنینگ در نوع خود را در مرورگر توسعه داده است. تونی جورجیو و پل میلر شش ماه گذشته را در Voltage گذراندند و LSP را که نیروی Mutiny Wallet را تامین می‌کند، ساختند و پایه‌ای را برای "تجربه کاربری یکپارچه و نوآورانه" گذاشتند.

همچنین پروژه  CoinJoin که راهی برای ناشناس ماندن تراکنش‌های بیت کوین ارائه می دهد و توسط بن کارمن یکی از افراد طراح کیف پول Mutiny توسعه داده شده است آماده است، اما برای موفقیت واقعی به اجرایی شدن این کیف پول نیاز دارد.

سرمایه گذاران کیف پول Mutiny  عبارتند از Ten۳۱، Brad Mills، Chris Hunter، American Hodl، Ti Kawamoto و NVK.