۰ نفر

سناتور آمریکایی: هیچ دلیلی برای وجود رمزارز نیست!

۲۱ آذر ۱۴۰۱، ۱۵:۰۶
کد خبر: 687910
سناتور آمریکایی: هیچ دلیلی برای وجود رمزارز نیست!

یکی دیگر از سناتورهای ایالات متحده که نسبت به کریپتو شکاک است، جسورانه اظهار داشت که هیچ دلیلی نمی بیند کریپتو وجود داشته باشد. جان تستر از سناتورهای دموکرات اخیراً رمزارزها را به شدت مورد انتقاد قرار می‌دهد و استدلال می‌کند که این بخش توسط هیچ چیز پشتیبانی نمی‌شود.

اقتصادآنلاین - حسین عسکری؛ تستر سناتور ارشد مونتانا است و از سال 2007 صاحب این کرسی است.

 او همچنین در کمیته بانکداری سنا که یکی از بازیگران کلیدی درگیر در بحث جاری در مورد مقررات ارزهای دیجیتال ایالات متحده است، خدمت می کند.

در 11 دسامبر تستر طی حضور خود در NBC's Meet the Press استدلال کرد از آنجایی که رمزارزها اصلاً ارزش واقعی ندارند، این بخش نباید توسط قانون گذاران تنظیم شود، زیرا این امر به آن مشروعیت می بخشد.

او افزود: "من نتوانستم کسی را پیدا کنم که بتواند برای من توضیح دهد چه چیزی به کریپتو ارزش می دهد."

مشکل این است که اگر ما آن را تنظیم کنیم، ممکن است به مردم این توانایی را بدهد که فکر کنند کریپتو واقعی است.

در راستای چنین تفکری، تستر سپس اظهار داشت "هیچ دلیلی نمی بیند که کریپتو وجود داشته باشد".

جامعه رمزارزها در انتقاد از اظهارات ضد رمزارزی این سناتور و عدم دانش کریپتویی او واکنش شدیدی نشان داد. در همین زمینه کاربری به نام @BS0064 در توییتر گفت: همیشه دیدن افرادی که نمی‌دانند واقعاً در مورد چه چیزی صحبت می‌کنند خوب است.

جدیدترین نظرات سناتور تستر تنها چند هفته پس از آن است که او به استارتاپ رسانه ای سمافور گفت که "کریپتو مزخرف" است و او نمی تواند متوجه شود که چه چیزی کریپتو را پشتیبانی می کند.

مقاله سمافور در اول دسامبر نیز مملو از مواضع منفی تعدادی از سناتورهای دموکرات در مورد ارزهای دیجیتال بود. همچنین مواضع تند الیزابت وارن بیش از پیش نشان داد که این سناتور چقدر از کریپتو متنفر است.

 سناتور الزیابت وارن گفت: در نهایت، افراد بیشتری هستند که می فهمند کریپتو مزخرف است.

سناتور برنی سندرز موضع معتدل تری گرفت، او اظهار داشت که کریپتو طرفدار زیادی ندارد.

جوردن وایزمن، سردبیر سمافور واشنگتن، در اظهار نظری در مورد این مقاله در توییتر گفت: از زمان ورشکستگی صرافی FTX ، دموکرات ها به طور ناگهانی در مورد صنعت کریپتو به فکر افتادند.