۰ نفر

بهترین کار استعفای جانسون است

۲۷ دی ۱۴۰۰، ۲۱:۱۳
کد خبر: 600820
بهترین کار استعفای جانسون است

سروزیر دولت محلی اسکاتلند استعفای بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس را خواستار شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، نیکولا استورجن، سروزیر دولت محلی اسکاتلند اعتماد به دولت انگلیس را از دست رفته دانست و استعفای بوریس جانسون، نخست وزیر این کشور را خواستار شد.

پس از افشای اسناد و تصاویر مربوط به برگزاری جشن و میهمانی و نقض قوانین کرونایی در دولت و ساختمان نخست وزیری آن هم در اوج محدودیت‌های کرونایی، نیکولا استورجن سروزیر دولت محلی اسکاتلند در مصاحبه با رسانه‌ها به این موضوع واکنش نشان داد و گفت: این ماجرا موضوعی نیست که دولت بتواند آن را پنهان کند بنابراین دولت نباید در دست جانسون باشد و بهترین کار استعفای اوست.

پس از انتشار نامه‌ای برای دعوت از کارکنان دفتر نخست وزیری انگلیس برای شرکت در یک میهمانی در سال ۲۰۲۰ در زمان اعمال محدودیت‌های شدید کرونایی اکنون بار دیگر موضوع دروغگویی بوریس جانسون، نخست وزیر مطرح شده است.

با این که بوریس جانسون، رهبر حزب محافظه کار و شماری از اعضای هیات دولت وی، بار‌ها منکر برگزاری مراسم جشن کریسمس سال ۲۰۲۰ شده اند، رایانامه جدید به همراه تصاویر اعضای شرکت کننده در میهمانی دفتر نخست وزیر نشان می‌دهد که مقامات دولتی، خودشان ناقض مقررات کرونایی بوده اند.