۰ نفر

سهامداران شپنا بخوانند (۱۴۰۰.۰۷.۰۳)

شپنا با ورود ۱۰۲میلیارد تومانی حقیقی‌ها همراه شد

۳ مهر ۱۴۰۰، ۱۳:۳۵
کد خبر: 565538
شپنا با ورود ۱۰۲میلیارد تومانی حقیقی‌ها همراه شد

در معاملات بورس امروز شپنا با رشد حدود پنج درصدی قیمت ۱۳,۰۶۰ریال را ثبت کرد. همچنین ارزش معاملات این نماد از رقم ۲۲۰میلیارد تومان عبور کرد.

اخبار روزانه «شپنا» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت پالایش نفت اصفهان با رشد حدود پنج درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.

سهام شرکت پالایش نفت اصفهان در آخرین معاملات خود، عدد ۱۳,۰۵۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود پنج درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی بیش از ۱۷۰میلیون  برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۳,۰۵۰ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز شپنا حقوقی‌ها بیش از ۱۰۰میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از ۲۰هزار واحد و حقوقی‌ها به ۹۳۰هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها ۱۴هزار واحد و حقوقی‌ها چهار میلیون و ۸۰۰هزار واحد به فروش رساندند.

ارزش معاملات امروز شپنا از رقم ۲۲۰میلیارد تومان عبور کرد. همچنین ۸۷درصد از سهام شرکت پالایش نفت اصفهان را حقیقی‌ها و ۱۳درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، حدود ۷۰میلیون برگه سهم (۴۱درصد) را اشخاص حقیقی و ۱۰۰میلیون برگه سهم (۵۹درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

شپنا با ثبت معاملات صعودی، طی چند مرحله به صف خرید نشست و در پایان با صف خرید چهار هزار و ۸۴۰میلیون تومانی به معاملات خود پایان داد.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنیدشپنا