۰ نفر

قیمت انواع تورهای گردشگری خارجی؛

اگر برای سفر ۵۵ میلیون تومانی مالزی در این محله‎های هتل رزرو کنید؛ سود کردید! + لیست قیمت تور مالزی

۱۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۳۰
کد خبر: 805941
اگر برای سفر ۵۵ میلیون تومانی مالزی در این محله‎های هتل رزرو کنید؛ سود کردید! + لیست قیمت تور مالزی

قیمت جدید انواع تورهای گردشگری به مقصد مالزی در آبان ماه به شرح جدول زیر است؛

اقتصاد آنلاین - فائزه امین پویا؛اگر اهل سفرها به خصوص از نوع لوکس و لاکچری آن باشید، حتما تا کنون نام کشتی کروز را بارها شنیده‌اید. کشتی کروز، یک کشتی مسافرتی و تفریحی بزرگ است، که برای سفر در اقیانوس‌ها استفاده می‌شود. البته در ابتدا، هدف اصلی این کشتی‌ها، بیشتر تفریحی بود و حمل و نقل، هدف اصلی سفر آن‌ها نبود.

یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تورهای گردشگری خارجی این هفته، برای ۷ شب سفر رفت و برگشت به کوالالامپور و اقامت در هتلInter Continental Kuala Lampur  قیمت اتاق ۲ تخته مبلغ۴۴,۶۹۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۱ تخته مبلغ ۶۰,۱۹۰,۰۰۰ تومان است .

این در حالیست که با اقامت در هتل The Face Style قیمت اتاق ۲ تخته مبلغ۴۳,۶۹۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۱ تخته مبلغ۵۵,۱۹۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است.

خیابان «بوکیت بین تانگ» در مرکز شهر کوالالامپور یکی از بهترین مناطق برای اقامت در مالزی محسوب می‌شود. اطراف مرکز خرید «پاویلیون» در ورودی خیابان «بوکیت بین تانگ» بهترین بخش برای اقامت شما در این منطقه است. البته تمامی هتل‌های خوب کوالا به محله بوکیت بینتانگ ختم نمی‌شود. بلکه می‌توانید به سراغ هتل‌های اطراف برج‌های دو قلو در خیابان اَمپنگ هم بروید. معمولا قیمت هتل‌های لوکس در خیابان اَمپنگ نسبت به بوکیت بینتانگ بالاتر است. پس باید بودجه‌ی بیشتری را برای اقامت در این منطقه از شهر در نظر بگیرید.

لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت ها و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز  متفاوت باشد.

قیمت تور مالزی (۸ روز /آبان ماه ۱۴۰۲)
هتل / ۵ ستاره نوع اتاق قیمت / تومان
Inter Continental Kuala Lampur ۲ تخته ۴۴,۶۹۰,۰۰۰
۱ تخته ۶۰,۱۹۰,۰۰۰
Shangri-la ۲ تخته ۴۳,۶۹۰,۰۰۰
۱ تخته ۵۷,۶۹۰,۰۰۰
The Face Style ۲ تخته ۴۲,۳۹۰,۰۰۰
۱ تخته ۵۵,۱۹۰,۰۰۰

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha