۰ نفر

قیمت انواع تورهای گردشگری خارجی؛

قیمت‌های جالب ۵شب سفر به مالزی با کشتی کروز + لیست قیمت تورهای مالزی

۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۵۴
کد خبر: 732359
قیمت‌های جالب ۵شب سفر به مالزی با کشتی کروز + لیست قیمت تورهای مالزی

قیمت جدید انواع تورهای گردشگری به مقصد مالزی در شهریور ماه به شرح جدول زیر است؛

اقتصاد آنلاین- فائزه امین پویا؛ اگر اهل سفرها به خصوص از نوع لوکس و لاکچری آن باشید، حتما تا کنون نام کشتی کروز را بارها شنیده‌اید. کشتی کروز، یک کشتی مسافرتی و تفریحی بزرگ است، که برای سفر در اقیانوس‌ها استفاده می‌شود. البته در ابتدا، هدف اصلی این کشتی‌ها، بیشتر تفریحی بود و حمل و نقل، هدف اصلی سفر آن‌ها نبود.

معمولا بعد از اینکه کشتی کروز، در اقیانوس گشتی زد، دوباره مسافران را به بندر اصلی خود باز می‌گرداند. اما امروزه کشتی‌های کروز مسافربری نیز، بر روی اقیانوس‌ها دیده می‌شوند، که سفرهای ۱ و حتی ۲ ماهه انجام می‌دهند. آن‌چه قبل از هر چیزی در این کشتی‌ها به چشم می‌خورد، لوکس بودن آن‌ها است. اگر تصمیم گرفته‌اید تا در سفر خود، سوار بر کشتی کروز شوید، خود را برای یک سفر لاکچری حتما آماده کنید.

از آن‌جایی که کشتی‌های کروز، به صورت لوکس طراحی می‌شوند و هدف اصلی آن‌ها، ایجاد یک سفر لاکچری برای مسافران است، دقت بسیار بالایی در طراحی و ساخت آن، به کار می برند. این کشتی‌ها، مصرف سوخت بالایی دارند و همین باعث شده است، تا کمتر برای حمل و نقل استفاده شوند. کابین‌های این کشتی‌ها بسیار لوکس و جادار طراحی شده‌اند. به طوری که تمامی مسافران، جای کافی خواهند داشت. علاوه بر آن، کابین‌ها طوری طراحی شده‌اند که مسافران بتوانند به راحتی منظره اقیانوس را مشاهده کنند. تمامی کابین‌ها، دارای ایوان خصوصی هستند، که باعث رفاه بیشتر مسافران شده است. مسافران کشتی کروز، همانند یک هتل لوکس، می‌توانند درخواست اتاق شخصی، با تعداد تخت‌های لازم را بدهند.

به این ترتیب تور کشتی کروز مالزی به نحوی است که شما پس از یک سفر هوایی از تهران به سمت مالزی سوار بر کشتی لاکچری کروز می شوید و مالزی را سیاحت می کنید

کوالالامپور، پایتخت کشور مالزی بوده یکی از جاذبه های گردشگری در جنوب شرقی آسیا می باشد. سالانه گردشگران زیادی به سمت این شهر آسیایی جذب می شوند،  شهر کوالالامپور اگر چه گران تر از دیگر شهرهای کشور مالزی است اما به دلیل ترکیب فرهنگ های مختلف هندی، چینی، مالایی و غربی همواره جزء اولین انتخاب ها برای سفر به کشور مالزی به شمار می رود.

یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تورهای گردشگری خارجی این هفته، برای ۵ شب سفر رفت و برگشت به کوالالامپور و اقامت در هتلShangri-la  قیمت اتاق ۲ تخته مبلغ۵۲,۹۲۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۱ تخته مبلغ ۵۷,۳۰۰,۰۰۰ تومان است .

این در حالیست که با اقامت در هتل Ibis Kuala Lumpur City Centre قیمت اتاق ۲ تخته مبلغ۵۱,۳۰۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۱ تخته مبلغ۵۴,۱۰۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است.

لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت ها و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز  متفاوت باشد.

قیمت تور مالزی / کشتی کروز ( ۵ شب / شهریور ۱۴۰۲)
هتل درجه هتل نوع اتاق قیمت / تومان
Shangri-la ۵ ۲ تخته ۵۲,۹۲۰,۰۰۰
Shangri-la ۵ ۱ تخته ۵۷,۳۰۰,۰۰۰
Royale Chulan Kuala Lampur ۵ ۲ تخته ۵۱,۹۰۰,۰۰۰
Royale Chulan Kuala Lampur ۵ ۱ تخته ۵۵,۱۰۰,۰۰۰
Ibis Kuala Lumpur City Centre ۵ ۲ تخته ۵۱,۳۰۰,۰۰۰
Ibis Kuala Lumpur City Centre ۵ ۱ تخته ۵۴,۱۰۰,۰۰۰

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha