۰ نفر

توجه شرکت های بزرگ به بیت کوین؛

مایکرواستراتژی از شبکه لایتنینگ استفاده می کند

۸ دی ۱۴۰۱، ۱۴:۲۶
کد خبر: 691635
مایکرواستراتژی از شبکه لایتنینگ استفاده می کند

مایکل سیلور، رئیس اجرایی مایکرواستراتژی، برنامه‌های شرکت خود را برای انتشار نرم‌افزار و راه‌حل‌های مبتنی بر شبکه لایتنینگ بیت کوین در سال ۲۰۲۳ به اشتراک گذاشته است. مایکل سیلور اخیراً در یک اسپیس توییتری گفت که این شرکت در حال بررسی نرم‌افزار و راه‌حل‌هایی است که از شبکه لایتنینگ استفاده ‌کند.

اقتصاد آنلاین - حسین عسکری؛ شبکه لایتنینگ یک پروتکل پرداخت لایه 2 بیت کوین است که امکان انجام تراکنش های خارج از زنجیره، افزایش توان پرداخت و کاهش کارمزد تراکنش های بیت کوینی را فراهم می کند.

این شرکت که به دلیل ذخایر عظیم بیت کوین خود شناخته می شود، به دنبال تقویت تیم متبحر شبکه لایتنینگ خود بوده و اخیراً اعلام کرده است که به دنبال استخدام یک مهندس نرم افزار لایتنینگ بیت کوین برای ساخت نرم افزار مبتنی بر شبکه لایتنینگ است.

در طول این اسپیس توییتری، مایکل سیلور توضیح داد که افسران ارشد بازاریابی می توانند به طور بالقوه از شبکه لایتنینگ برای تشویق مشتریان استفاده کنند؛ مانند دادن جوایز از نوع ساتوشی برای درگیر شدن در فعالیت هایی مانند ارسال نظرات خوب یا تکمیل نظرسنجی.

او گفت این شرکت همچنین می‌خواهد این امکان را برای هر شرکتی فراهم کند که زیرساخت لایتنینگ را به راحتی در اختیار داشته باشند.

رئیس مایکرواستراتژی دوباره به ایده امنیت سایبری " Lightning wall" خود اشاره کرد، که اساساً یک دیوار پرداخت مبتنی بر بیت کوین است که با الزام بازدیدکنندگان به سپرده گذاری در ساتوشی، از وب سایت ها در برابر حملات امنیت سایبری محافظت می کند.

مایکل سیلور توضیح داد کاربرانی که می‌خواهند به وب‌سایت‌های شرکتی حساس دسترسی داشته باشند، باید 100000 ساتوشی را به ضمانت عبور ایمن واریز کنند که بلافاصله پس از پایان بازدید کاربر، بازگردانده می‌شود.

سیلور اشاره کرد این چیزی است که کارت های اعتباری نمی توانند به دلیل تاخیرهای زمانی مربوط به بازگرداندن وجوه ارائه دهند.

مشکل کارت‌های اعتباری این است که نمی‌توانید مثلا روزانه بین 20 تا 100 دلار را در یک وبسایت پرداخت کنید و سپس 20 دلار را در یک ثانیه دوباره پس بگیرید، می‌توانید؟

سیلور می گوید در حال ایجاد نسخه لایتنینگ مرورگر نت اسکیپ است که به اعتقاد او چیزی شبیه به کیف پول لایتنینگ است که دلار و ارزهای دیجیتال مختلف را در خود جای می دهد.

او معتقد است که اگر این کیف پول به صورت غیر حضانت ایجاد شود، این امکان را دارد که به ۱۰۰ میلیون نفر خدمات ارائه دهد.

در طول اسپیس توییتری، سیلور دوباره شبکه لایتنینگ را به عنوان "پول اینترنت" دانست و پیشرفت الهام بخش آن را ستود.