۰ نفر

دردسرهای حضانت شخصی رمزارزها؛

عبارات بازیابی کیف پول یک مجرم توسط پلیس فاش شد!

۲۹ آذر ۱۴۰۱، ۱۵:۲۷
کد خبر: 689657
عبارات بازیابی کیف پول یک مجرم توسط پلیس فاش شد!

یک ویدیو که در توییتر دست به دست می‌شود، نشان می‌دهد دو افسر پلیس در حال تفتیش خودروی یک مظنون هستند و با تکه‌هایی از کاغذ مواجه می‌شوند که یکی از آنها حاوی عبارات بازیابی کیف پول بود. در حالی که حضانت شخصی به عنوان راه نهایی برای تضمین وجوه در نظر گرفته می شود، بسیاری از افراد خطرات مربوط به ذخیره فیزیکی عبارات بازیابی کیف پول را درک نمی کنند.

اقتصادآنلاین - حسین عسکری؛ طی عملیاتی که توسط آژانس پلیس ایالتی نوادا انجام شد، پس از دستگیری فرد خاطی، عبارات بازیابی کیف پول او توسط دوربین لباس پلیس، علنی شد.

به نظر می رسد، مظنون شدیداً به حضانت شخصی دارایی های دیجیتال اعتقاد داشت، زیرا بعد از باز کردن تکه های کاغذ، عبارات بازیابی کیف پول مظنون را نشان می داد که دست نوشته شده بودند، روشی محبوب برای جلوگیری از هک شدن.

عبارات بازیابی کیف پول یک مجرم توسط پلیس فاش شد!

دوربین لباس پلیس ایالت نوادا که عبارات بازیابی کیف پول مظنون را ضبط می کند

با ثبت این حادثه توسط یکی از دوربین های روی بدن افسر، عبارات بازیابی کیف پول مظنون اکنون به اطلاعات عمومی تبدیل شده است.

چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس، این ویدیو را دید و به سرمایه گذاران در مورد خطرات مختلف موجود در روش های مختلف ذخیره ارزهای دیجیتال هشدار داد.

او گفت: من طرفدار انتخاب آزاد هستم، به راحتی می توانید رمزارز خود را هر طور که می خواهید نگه دارید، اما خطرات هر روش را بیاموزید.

این ویدئو باعث ایجاد صحبت هایی در مورد بهترین روش برای ذخیره عبارات بازیابی شد، بسیاری از افراد عقیده دارند حفظ کردن عبارات بازیابی در ذهن بی خطر ترین روش برای نگه داری از عبارات بازیابی است.

اما cz عقیده دارد فراموش کاری ذهن انسان بزرگترین نقص این شیوه نگه داری است.

دستگیری مدیرعامل سابق صرافی FTX، سم بنکمن فرید به اتهام سوء استفاده از وجوه کاربران به عنوان نشانه ای برای بازنگری در استراتژی های ذخیره سازی بلندمدت ارزهای دیجیتال تلقی شد.