۰ نفر

در گفت‌وگو با اقتصاد آنلاین عنوان شد:

توزیع روزانه 1000تن مرغ گرم در تهران/ آغاز واردات دام زنده از بندرعباس تا دو روز آینده

۱۵ فروردین ۱۳۹۸، ۱۱:۱۷
کد خبر: 344721
توزیع روزانه 1000تن مرغ گرم در تهران/ آغاز واردات دام زنده از بندرعباس تا دو روز آینده

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور از توزیع روزانه 1000تن مرغ گرم در تهران در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین، حمید ورناصری با تاکید بر اینکه توزیع گسترده مرغ گرم و منجمد در سراسر کشور و پایتخت کاهش قیمت را به همراه داشت، اظهار کرد: در ایام نوروز توزیع گوشت مرغ در سایر استان ها نیز با توجه به نیاز آن ها انجام شد که این اقدامات  کاهش قیمت را به دنبال داشت.

وی ادامه داد: قیمت مرغ گرم توزیع شده در ایام نوروز مطابق با قیمت مصوب 11500تومان بود.

ورناصری با تاکید بر اینکه روند عرضه مرغ همچنان ادامه دارد، افزود: در حال حاضر به طور متوسط قیمت مرغ گرم در شهرستان‌ها 12 تا 13هزارتومان و در تهران حدود 14هزار تومان است.

به گفته وی؛ با توجه به ادامه عرضه گسترده مرغ پیش بینی می شود دسترسی شهروندان در سراسر کشور به مرغ بیشتر و قیمت ها ارزان تر شود.

ورناصری درباره وضعیت تامین و عرضه گوشت قرمز نیز گفت: با توجه به واردات مناسبی که انجام شد کاهش 10 هزار تومانی قیمت گوسفند زنده در کشور اتفاق افتاد.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور همچنین از اضافه شدن بندر عباس به بنادر چابهار و بندر امام (ره) برای واردات دام زنده در یکی تا دو روز آتی خبر داد.

ورناصری تاکید کرد: هر چند برخی از افراد با مصاحبه های که انجام می دهند سعی در ذهنیت سازی و دامن زدن به گرانی ها دارند، اما در مجموع ایام بسیاری آرامی در بازار مرغ و گوشت قرمز را سپری می کنیم.