۰ نفر

در مراسم اهداء نشان امین الضرب به کارآفرینان؛

شریعتمداری: ایجاد فضاى کسب و کار مهم‌ترین نیاز امروز جامعه است/ هزار واحد صنعتى در ایران مشغول به کار هستند

۱۸ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۲۳
کد خبر: 243174
شریعتمداری: ایجاد فضاى کسب و کار مهم‌ترین نیاز امروز جامعه است/ هزار واحد صنعتى در ایران مشغول به کار هستند

محمد شریعتمدارى گفت: در کشور واحدهاى صنعتى که در سطح بین المللى درخشیده اند فراوان است و ایجاد فضاى کسب و کار مهم ترین نیاز امروز جامعه است.

به گزارش اقتصاد آنلاین ، محمد شریعتمدارى در مراسم اهداء نشان امین الضرب به کارآفرینان در تالار وحدت گفت: ٨٥ هزار واحد صنعتى در ایران مشغول به کار هستند.

وی افزود: بزرگ مردان ما چه در شرایط تحریم، رکود و پسابرجام براى رسیدن به مقصدشان تلاش کرده اند. ومن هم در احیاء مجدد اتاق بازرگانى تهران تلاش کرده ام.

وی ادامه داد: امید است با همکارى دولت، مجلس و اتاق هاى بازرگانى فضاى کسب و کار را ارتقاء ببخشیم.

وی تاکید کرد: ایجاد فضاى کسب و کار مهم ترین نیاز امروز جامعه است.

وزیر صنعت معدن و تجارت با بیان این‌که ایجاد سهولت در فضای کسب و کار بزرگ‌ترین نیاز جامعه است خاطرنشان کرد: در شرایط مختلف اقتصادی فعلی اعم از رکود و تحریم و پسابرجام، امین الضرب های زمان ما برای رسیدن به مقصد نهایی تولید از حرکت باز نیستادند.

به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین، محمد شریعتمداری در دومین مراسم نشان اهدای امین الضرب که امروز ۱۸ دی در تالار وحدت برگزار شد گفت: در حال حاضر 85 هزار واحد صنعتی کوچک و بزرگ در ایران مشغول به کار هستند.

او با اشاره به این‌ که با وجود مشکلات در کشور، امیدهای فروانی داریم تصریح کرد: از این تعداد، واحد‌های صنعتی هم وجود دارد که با مشکلات و مقررات دست و پا گیری مواجه اند اما واحدهای فعالی هم داریم که در سطح بین المللی درخشیده‌اند.