۰ نفر

خرید قسطی اول ماه از فروشگاه اسنپ پی

۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۳۸
کد خبر: 844252
خرید قسطی اول ماه از فروشگاه اسنپ پی

اسنپ پی این امکان را برای کاربران به‌وجود آورد تا بتوانند لوازم مورد نیاز خود را به‌صورت اقساطی خریداری کنند. این سرویس کاربردی، افراد را از نگرانی بابت افزایش قیمت کالاها بی‌نیاز می‌کند، به همین دلیل نیز مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفت.

به گزارش اقتصادآنلاین، اگر به کالای خاصی نیاز دارید اما هنوز بودجه کافی برای خرید آن را به‌دست نیاورده‌اید، بهتر است در سرویس اسنپ پی ثبت‌نام کنید تا امکان خرید اقساطی برای شما فراهم شود. در ادامه به بررسی کامل این فرآیند و مزایایی که دارد می‌پردازیم؛ تا پایان متن ما را همراهی کنید.

چرا بهتر است لوازم مورد نیاز خود را قسطی بخریم؟

در سال‌های اخیر همواره قیمت کالاهای مختلف با نوسان‌ همراه بود و در بسیاری از موارد شاهد افزایش قیمت بوده‌ایم. به همین دلیل نمی‌توان به امید اینکه در آینده، بودجه لازم برای خرید محصولات مورد نیاز را به‌دست می‌آوریم، از خرید آن‌ها منصرف شویم.

خرید اقساطی از اسنپ شرایطی است که با استفاده از آن می‌توانید اول هر ماه، کالای مورد نیاز خود نظیر انواع گوشی، کالاهای دیجیتال، آرایشی بهداشتی، ساعت مدل هوشمند و هزاران کالای دیگر را تهیه کنید و طی 4 ماه مبلغ آن را بپردازید. اسنپ پی این شرایط را به‌وجود آورد تا افراد با کم‌ترین دغدغه، محصول مورد نظر خود را تهیه کنند. به ‌طور کلی از دلایل انتخاب این روش باید به موارد زیر اشاره کرد:

خرید اقساطی بدون بهره

یکی از مهم‌ترین دلایل انتخاب این سرویس برای خرید اقساطی کالا، عدم نیاز به پرداخت بهره است. در واقع باید گفت بسیاری از فروشندگان تنها زمانی محصول را به‌صورت اقساطی عرضه می‌کنند که در هر ماه، روی مبلغ‌ قابل پرداخت سود بکشند.

اسنپ پی بدون درنظر گرفتن احتمال افزایش قیمت‌ها، آن‌ها را با همان قیمت اصلی به‌صورت اقساط به ‌فروش می‌رساند. پس اگر به‌ دنبال خریدی امن هستید و می‌توانید در 4 ماه حساب خود را تسویه کنید، این پلتفرم بهترین گزینه است.

خرید قسطی اول ماه از فروشگاه اسنپ پی

عدم نیاز به ضامن برای خرید اقساطی با اسنپ پی

ارائه ضامن در شرایط کنونی کار بسیار دشواری محسوب می‌شود. ضمن این‌که دریافت چک صیادی نیز آسان نیست و افراد باید گردش حساب بالایی داشته باشند. این موارد باعث شده‌اند بسیاری از افراد تمایلی برای خرید اقساطی نداشته باشند.

اسنپ پی با ارائه امتیاز، شرایط خرید اقساطی را تا حد زیادی آسان کرده است. زمانی که بتوانید اعتباری در این پلتفرم به‌دست بیاورید، بدون این‌که لازم باشد چک صیادی یا ضامن ارائه دهید می‌توانید خریدی آسان و امن را تجربه کنید.

اعتبار بالای اسنپ برای خرید کالا

مهم‌ترین دغدغه‌ای که افراد حین خرید آنلاین با آن مواجه می‌شوند انتخاب فروشگاهی است که از اعتبار بالایی برخوردار باشد. با توجه به این‌که بستر اینترنت، زمینه را برای فعالیت افراد سودجو فراهم می‌کند، بسیاری از کاربران فضای مجازی، نسبت به خرید از فروشگاه‌های آنلاین مردد هستند.

اسنپ یکی از مهم‌ترین و معتبرترین پلتفرم‌های کشور است که خدمات متنوعی ارائه می‌دهد. به همین دلیل نیز می‌توانید بدون نگرانی، کالاهای خود را از این فروشگاه یا مجموعه‌هایی که معرفی می‌کند بخرید. ضمن این‌که سرویس فروش اقساطی که توسط این مجموعه ارائه می‌شود، خود یکی از دلایل اعتبار آن به‌شمار می‌آید.

امکان خرید از فروشگاه های متنوع

فروشگاه‌های معتبری زیادی وجود دارد که از این سرویس اقساطی پشتیبانی می‌کنند. از این فروشگاه‌ها باید به چرم مشهد، اقلیمه، بانی مد، مو تن رو، کتونی استور، سارابارا، مستر چرم، بیوتی کد، موبالتو، شهر کتاب، ترنج‌مارکت و آریالند اشاره کنیم.

چگونه از اعتبار اسنپ پی استفاده کنیم؟

نحوه استفاده از این اعتبار، کار چندان دشواری نیست، تنها باید نسبت به برخورداری از آن مطمئن باشید و برای این منظور باید در اسنپ پی ثبت‌نام و اطلاعات لازم یعنی شماره تماس و کد ملی خود را وارد کنید.

در صورتی‌ که اعتبار صفر بود، نمی‌توانید از این سرویس بهره‌مند شوید. پس بهتر است فعالیت خود را در برنامه افزایش دهید. به‌محض این‌که در اسنپ‌ پی اعتباری به شما اختصاص داده شد، این موضوع با پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌شود. در صورت بهره‌مندی نیز باید مراحل زیر را طی کنید:

  • انتخاب گزینه خرید با اسنپ پی: اگر فروشگاه آنلاین مورد نظر شما از سرویس فروش اقساطی پشتیبانی کند، باید روی گزینه پرداخت با اسنپ پی کلیک کنید.
  • وارد کردن شماره موبایل: در این بخش باید شماره تماسی وارد شود که با آن، سرویس اسنپ‌ پی خود را فعال کرده‌اید.
  • پرداخت قسط اول: اگر شماره تماس تایید شد، باید قسط اول را پرداخت کنید. همچنین درصورت بیشتر بودن مبلغ نسبت به اعتبار اسنپ پی، باید مابه‌التفاوت آن در ماه اول پرداخت شود.

خرید قسطی اول ماه از فروشگاه اسنپ پی

جمع‌بندی

اگر می‌خواهید بدون ضامن از شرایط خرید اقساطی بهره‌مند شوید می‌توانید در سرویس اسنپ پی ثبت ‌نام کنید. این سرویس به هر کاربر با توجه به فعالیت‌هایی که دارد اعتبار به‌خصوصی ارائه می‌دهد. با استفاده از این اعتبار می‌توانید از فروشگاه‌های مطرح کالاهای مورد نیاز خود را بخرید و اقساط را در 4 ماه تسویه کنید.

سوالات متداول

آیا می‌توان با اعتبار اسنپ پی، خرید اقساطی انجام داد؟

این اعتبار برای کاربران واجد شرایط درنظر گرفته می‌شود و هدف از ارائه آن، خرید قسطی کالاهایی است که افراد نمی‌توانند به‌صورت نقدی آن‌ها را تهیه کنند.

اسنپ پی امکان خرید اقساطی از چه فروشگاه هایی را ارائه می‌دهد؟

علاوه ‌بر خرید از مجموعه بزرگ اسنپ شاپ شما می‌توانید با این اعتبار، خرید اقساطی خود را از فروشگاهای معتبر دیگری مانند مو تن رو، چرم مشهد، اقلیمه، بانی مد و بیوتی کد انجام دهید.

خرید با اسنپ پی چه مزایایی دارد؟

برای استفاده از این اعتبار در فروشگاه‌های مختلف، نیازی به ارائه ضامن ندارید. همچنین این اعتبار شما را مشمول پرداخت هیچ‌گونه‌ بهره نمی‌کند مگر در شرایطی که اقساط را به‌موقع تسویه نکنید.

این مطلب رپورتاژ است و توسط تحریریه اقتصادآنلاین تهیه نشده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha