۰ نفر

گزارش اقتصادآنلاین از قیمت انواع تورهای داخلی؛

قیمت تور زمینی یزد / ۲ شب اقامت در شهر بادگیرها چقدر خرج دارد؟ + جدول

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۳۶
کد خبر: 838670
قیمت تور زمینی یزد / ۲ شب اقامت در شهر بادگیرها چقدر خرج دارد؟ + جدول

بررسی قیمت تور زمینی یزد برای سفر در اردیبهشت ۱۴۰۳ را در این گزارش بخوانید.

اقتصاد آنلاین - معصومه حیدریان؛ اگر قصد دارید تا سفری کوتاه به یکی از شهرهای گردشگری ایران داشته باشید، یکی از بهترین انتخاب‌های شما در این فصل می‌تواند شهر «یزد» باشد. بنابراین تا هوا بیش از این گرم نشده راهی شهر بادگیرها شوید.

یزد شهری کهن با فرهنگی ماندگار است که به‌دلیل بادگیرهای شگفت‌انگیز سر به فلک کشیده‌اش، لقب شهر بادگیرها را به آن داده‌اند. این شهر تاریخی درسال ۱۳۹۶ به‌دلیل معماری ارزشمند و بافت تاریخی و سنتی در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. اگر می‌خواهید سفری به این شهر زیبای ایران بزنید در ادامه به بررسی هزینه‌ها پرداخته‌ایم. این هزینه‌ها مربوط به تور زمینی است.

هزینه اقامت در هتل فیروزه (سه ستاره) یزد برای دو شب، دو میلیون و 400 هزار تومان اعلام شده است؛ این در حالی است که دو شب اقامت در هتل پنج ستاره پارسیان صفائیه، سه میلیون و 750 هزار تومان خرج دارد.

برای چهار شب اقامت در هتل چهار ستاره «داد» باید نفری هفت میلیون و 100 هزار تومان پرداخت کنید. اما همین مدت اقامت در هتل پارسیان صفائیه، 6 میلیون و 800 هزار تومان خرج دارد.

برای اطلاع از جزییات اقامت در دیگر هتل‌ها جدول زیر را بخوانید؛

*لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده در جدول مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ها و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز متفاوت باشد. اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌های ذکر شده ندارد*

قیمت تور زمینی یزد با قطار (اردیبهشت ۱۴۰۳)
اسم هتل درجه ستاره هزینه دو شب اقامت (تومان) هزینه چهار شب اقامت (تومان)
فیروزه ۳ ستاره ۲,۴۰۰,۰۰۰ ۴,۱۰۰,۰۰۰
فاضلی ۳ ستاره ۲,۶۰۰,۰۰۰ ۴,۵۰۰,۰۰۰
پارسیان صفائیه ۵ ستاره ۳,۷۵۰,۰۰۰ ۶,۸۰۰,۰۰۰
داد ۴ ستاره ۳,۹۰۰,۰۰۰ ۷,۱۰۰,۰۰۰

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha