۰ نفر

گزارش اقتصادآنلاین از قیمت انواع تورهای داخلی؛

برای سفر به یزد چقدر باید خرج کنیم؟ / قیمت تور زمینی یزد ویژه نوروز + جدول

۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۳۰
کد خبر: 832672
برای سفر به یزد چقدر باید خرج کنیم؟ / قیمت تور زمینی یزد ویژه نوروز + جدول

بررسی قیمت تور زمینی یزد برای سفر در نوروز 1403 را در این گزارش بخوانید.

اقتصاد آنلاین - معصومه حیدریان؛ امروز هفتم فروردین سال 1403 است. اگر هنوز به سفر نرفته‌اید و مایلید تا در هفت روز آینده یک سفر کوتاه داشته باشید، می‌توانید شهر یزد را انتخاب کنید.

یزد شهری کهن با فرهنگی ماندگار است که به‌دلیل بادگیرهای شگفت‌انگیز سر به فلک کشیده‌اش، لقب شهر بادگیرها را به آن داده‌اند. این شهر تاریخی درسال ۱۳۹۶ به‌دلیل معماری ارزشمند و بافت تاریخی و سنتی در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است.

این روزها آب‌وهوای یزد برای سفر کردن به شدت مناسب است؛ زیرا به طور کلی شهر یزد دارای آب‌وهوای خشک و گرم است که تابستان‌های گرم و طولانی و زمستان‌های سرد و سوزناک دارد. بنابراین، اگر قصد سفر به یزد را دارید عجله کنید.

دیدنی‌ها و سوغاتی‌های شهر یزد

شهر یزد یکی از معروف‌ترین شهرهای گردشگری و تاریخی ایران است و آنقدر جاهای دیدنی زیادی دارد که ممکن است برای دیدن و لذت بردن از آنها وقت کم بیاورید.

از جمله مکان‌های گردشگری و تاریخی یزد می‌توان به باغ بزرگ دولت آباد، مسجد جامع یزد، دخمه زرتشتیان یا «برج خاموشان»، خانه لاری‌ها، پارک کوهستانی یزد و ... اشاره کرد.

شهر یزد سوغاتی‌های بی‌نظیری نیز دارد که حتما نام معروف‌ترین آن را تاکنون شنیده‌اید؛ «قطاب». این توپک‌ شکری کوچک با عطر هل، محبوب‌ترین شیرینی یزد است. کیک یزدی، لوز بادام، لوز بیدمشک، لوز نارگیل، نان پنجره‌ای، باقلوای یزدی،‌ پشمک یزدی،‌ حلوا ارده اردکان، سوهان خانی و شیرینی حاجی بادام نیز، از دیگر سوغات‌ یزد هستند.

انواع پارچه‌های ترمه، شمد، زیلو و دستمال یزدی، طرفداران زیادی برای سوغات دارند. ظروف سفالی و سرامیکی و قالی از برترین صنایع دستی یزد هستند و زری‌بافی در یزد، سابقه‌ای طولانی دارد.‌

هزینه سفر زمینی به یزد

برای سفر به یزد یکی از کم‌هزینه‌ترین و اقتصادی‌ترین راه‌ها، استفاده از تور زمینی است. هزینه تور زمینی یزد براساس انتخاب هتل متفاوت است. به طور مثال، برای دو شب اقامت در هتل مالمیر، باید چهار میلیون و 900 هزار تومان هزینه کنید. این در حالی است که همین مدت اقامت در هتل فیروزه پنج میلیون و 100 هزار تومان خرج دارد.

اگر مایل هستید که مدت اقامت بیشتری داشته باشید، باید بدانید که قیمت چهار شب اقامت در هتل فاضلی، هفت میلیون و 800 هزار تومان اعلام شده است. برای چهار شب اقامت در هتل مشیرالممالک نیز باید 11 میلیون و 800 هزار تومان پرداخت کنید.

برای اطلاع از جزییات دقیق هتل‌ها و قیمت آنها جدول زیر را بخوانید؛

*لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده در جدول مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ها و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز متفاوت باشد. اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌های ذکر شده ندارد*

تور یزد زمینی از تهران نوروز ۱۴۰۳
نام هتل درجه ستاره دو شب اقامت چهار شب اقامت
مالمیر ۳ ستاره ۴,۹۰۰,۰۰۰ ۷,۱۰۰,۰۰۰
فیروزه ۳ ستاره ۵,۱۰۰,۰۰۰ ۷,۶۰۰,۰۰۰
فاضلی ۳ ستاره ۵,۲۰۰,۰۰۰ ۷,۸۰۰,۰۰۰
مشیرالممالک ۴ ستاره ۷,۱۵۰,۰۰۰ ۱۱,۸۰۰,۰۰۰

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha