۱ نفر

جاباما: برای افزایش اعتماد کاربران، مشارکت در ثبت تجربیات و نظرات را ۳۰ درصد بهبود داده‌ایم

۴ دی ۱۴۰۲، ۱۷:۰۳
کد خبر: 815827
جاباما: برای افزایش اعتماد کاربران، مشارکت در ثبت تجربیات و نظرات را ۳۰ درصد بهبود داده‌ایم

فرهاد بهشتی مدیر بازاریابی جاباما می‌گوید تمرکز امسال این پلتفرم روی دریافت نظر از تجربه رزرو و اقامت کاربران بوده و آنها موفق شده‌اند میزان مشارکت در ثبت تجربیات مردم از فرآیند رزرو، اقامت و میزبانی را ۳۰ درصد بهبود دهند.

به گزارش اقتصاد آنلاین، مدیر بازاریابی جاباما گفت: «ما تمرکز و توجه ویژه‌ای به اعتمادسازی از ایجاد امکان ثبت و مشاهده تجربیات کاربری داریم و با برجسته کردن نظرات و امتیازات کاربران، این رویکرد را دنبال می‌کنیم که در نتیجه به افزایش اعتماد عمومی و آگاهی‌بخشی در صنعت گردشگری در فضای آنلاین کمک خواهد کرد.»

اعتماد در صنعت گردشگری آنلاین یکی از عوامل مهم برای تصمیم‌گیری کاربران است. ارائه تجربیات و نظرات واقعی کاربران به دیگران کمک می‌کند تا آگاهانه‌تر و با اطمینان بیشتری رزروها و سرویس‌ها را انتخاب کنند. بهبود اعتماد اینگونه بازارها به تدریج باعث افزایش مشارکت، رضایتمندی کاربران، و در نهایت رشد و موفقیت همه جانبه می‌شود. این روند می‌تواند برای جاباما و سایر شرکت‌های مشابه و فعال در صنعت گردشگری، یک مزیت رقابتی بزرگ باشد.

جاباما: برای افزایش اعتماد کاربران، مشارکت در ثبت تجربیات و نظرات را ۳۰ درصد بهبود داده‌ایم

امکان مشاهده تجربیات و نظرات واقعی کاربران به دیگران کمک می‌کند تا انتخاب‌های بهتری داشته باشند. این اعتماد سبب می‌شود که مشارکت کاربران در ارائه نظرات و تجربیات بیشتر شود و در نتیجه، رضایتمندی و اطمینان بیشتری در برابر سرویس‌های ارائه شده بوجود آید. این به عنوان یک مزیت رقابتی می‌تواند آمار شرکت‌ها را بهبود بخشد و در نهایت، باعث رشد و موفقیت آن‌ها شود.

فرهاد بهشتی مدیر بازاریابی جاباما درباره روند اخیر جاباما در توجه به تجربه کاربران گفت: «همانطور که به صورت رسمی اعلام کرده‌ایم تنها در طول ۵ ماه گذشته، بیش از ۱۰۰ هزار نظر جدید از تجربه کاربران جاباما ثبت و منتشر شده است تا مجموع این نظرات به عدد ۶۰۰ هزار برسد؛ این مقدار نظر در مقایسه با مارکت‌پلیس‌های فروش کالا یا خرده‌فروشی‌های آنلاین بزرگ کشور شاید خیلی قابل توجه نباشد، اما وقتی فعالیت در زمینه گردشگری و به خصوص رزرو اقامتگاه باشد، در کشور کاملا بی‌نظیر است. ما به انتقال تجربه کاربران در افزایش اعتماد آنها به دریافت خدمات آنلاین جهت رزرو اقامتگاه توجه ویژه داریم و علاقمندیم مردم در یک محیط شفاف خدمات بهتری را دریافت کنند.»

فرهاد بهشتی ادامه داد: «با مطالعاتی که چند وقت اخیر روی کاربرانمان داشتیم متوجه شدیم موضوع استفاده از نظرات سایر مسافران برای کاربران جاباما اهمیت بسیار بالایی دارد. آمارهای ما نشان می‌دهد درصد بالایی از کاربرانمان حتما پیش از سفر، نظرات و تجربیات بقیه مسافران را از اقامتگاه‌های مدنظر مطالعه می‌کنند.»

او گفت: «نکته جالب اینجاست که در همین بررسی‌ها متوجه شدیم قبل از رزرو اقامتگاه بیشتر از هرچیزی مساله نظافت و تمیزی اقامتگاه اهمیت بسیار بالایی برای کاربران دارد. اما بعد از انجام سفر و برگشت از مسافرت مردم بیشتر به نحوه میزبانی اهمیت می‌دهند و درباره رفتار میزبان نظر می‌نویسند.»

جاباما: برای افزایش اعتماد کاربران، مشارکت در ثبت تجربیات و نظرات را ۳۰ درصد بهبود داده‌ایم

بهشتی گفت: «مطالعات و بررسی‌های ما نشان می‌دهد یک میزبان خوب می‌تواند حس بسیار خوبی را در میهمان‌های بالفعل و بالقوه اقامتگاه‌ها ایجاد بکند و در نتیجه این انتقال حس خوب منجر به افزایش اعتماد کاربران خواهد شد.»

به نظر می‌رسد تمرکز جاباما بر دریافت نظرات و تجربیات کاربران به عنوان یک راه موثر برای افزایش اعتماد و اطلاع‌رسانی این موضوع می‌تواند بهبود مشارکت و اعتماد کاربران را به سرویس‌های آنلاین رزرو اقامت ایجاد کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha