۰ نفر

چگونه با فقط ۲۵ میلیون تومان، بیت کوین استخراج کنیم؟

۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۷:۴۸
کد خبر: 732376
چگونه با فقط ۲۵ میلیون تومان، بیت کوین استخراج کنیم؟

پلتفرم داراماینر بعد از شروع همکاری بین المللی و سرمایه گذاری در بزرگترین فارم ماینینگ روسیه حال در جهت توسعه ماینینگ در ایران برای علاقه مندان این حوزه شرکت داراماینر طرح ماینینگ خرد را شروع کرده است.

به گزارش اقتصادآنلاین، پلتفرم داراماینر بعد از شروع همکاری بین المللی و سرمایه گذاری در بزرگترین فارم ماینینگ روسیه حال در جهت توسعه ماینینگ در ایران برای علاقه مندان این حوزه شرکت داراماینر طرح ماینینگ خرد را شروع کرده است. در این طرح تمامی کاربران میتوانند با حداقل سرمایه استخراج بیت کوین را شروع کرده و به درآمد دلاری مستمر برسند.

شرکت داراماینر با پشتوانه سرمایه گذاران نام آشنا در صنعت ایران توانسته است بزرگترین سرمایه گذاری رمز ارزی یک شرکت ایرانی را در سطح بین الملل انجام دهد. در گام نخست این سرمایه گذاری شرکت داراماینر توانسته است نزدیک به 10 مگاوات از ظرفیت ماینینگ بزرگترین فارم استخراج رمز ارز کشور روسیه را به خود اختصاص دهد.

خبرگذاری rbc روسیه با انتشار خبر همکاری بیت‌ریور و داراماینر پیش بینی کرده است، ارائه یک پلتفرم مطمئن و پایدار برای علاقه‌مندان به استخراج ارزهای دیجیتال توسط داراماینر و بیت ریور، قرار است صنعت ماینینگ را متحول کند. آنها خدمات مدیریت استخراج کامل، از میزبانی ماینر گرفته تا تعمیر و نگهداری را در کشور روسیه ارائه می‌کنند، که آنها را به گزینه ترجیحی برای بسیاری از کاربران تبدیل می‌کند. این همکاری پیشرفت قابل توجهی برای کاربران ایرانی است که امنیت سرمایه و سهولت استفاده را در فعالیت‌های ارز دیجیتال خود در اولویت قرار می‌دهند.

ویژگی های طرح ماینینگ خرد داراماینر:

- سود دلاری 40 درصدی

- کاملا قانونی در ایران و روسیه

- بزرگترین فارم اوراسیا در روسیه

- 100 % شفافیت

- کمترین ریسک ممکن در فضای کریپتوکارنسی

- حداقل سرمایه برای شروع ماینینگ بیت کوین

- سرمایه گذاری امن با پشتوانه سرمایه گذاران نام آشنای ملی و بین المللی

- درآمد دلاری مستمر

- بازگشت اصل سرمایه در پایان مدت قرارداد

- امکان فسخ قرارداد

داراماینر

به گزارش داراماینر با توجه به استقبال بی سابقه علاقه مندان به ماینینگ بیت کوین برای ثبت نام در طرح ماینینگ خرد داراماینر و با توجه به ظرفیت محدود این طرح اولویت با همراهانی است که پیش ثبت نام خود را انجام دهند تا علاوه بر بهره مندی از خدمات ویژه باشگاه مشتریان شرکت داراماینر، بتوانند هرچه سریعتر به سود دلاری مدنظر خود برسند.

برای شرکت در طرح ماینینگ خرد داراماینر میتوانید با مراجعه به سایت داراماینر و تکمیل فرم پیش ثبت نام و یا تماس با شرکت داراماینر اقدام نمایید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha