۰ نفر

محاکمه ۲پسرعموی قاتل

۲ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۲۲:۰۴
کد خبر: 433306
محاکمه ۲پسرعموی قاتل

با اعلام دادگستری کل استان اردبیل دو پسر عمو که نیمه دوم سال گذشته در اردبیل و در مدت ٢٠روز ۵نفر را با انگیزه مالی به قتل رسانده بودند محاکمه شدند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، اولین جلسه رسیدگی به اتهامات دو پسرعمو که نیمه دوم سال گذشته و ظرف مدت بیست روز ۵ نفر را با انگیزه مالی و سرقت به عنف به قتل رسانده بودند، پس از صدور کیفرخواست و ماه‌ها بررسی و تحقیقات دقیق قضائی برگزار شد.

در این جلسه، پس از قرائت کیفر خواست از سوی نماینده دادستان، اولیای دم با حضور در جایگاه، اشد مجازات را از دادگاه خواستار شدند.

در ادامه قاضی از متهمان خواست که در جایگاه حاضر شده و به دفاع از خود بپردازند و وکلای آن‌ها نیز در این جلسه دفاعیات خود را بیان کردند، نظر به اهمیت این پرونده و اقدامات مجرمانه متهمان در جریحه دار کردن افکار عمومی، ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان اردبیل نیز بازدیدی از روند رسیدگی به این پرونده داشت.

وی در حاشیه برگزاری این دادگاه اعلام کرد: متهمان آبان سال گذشته در حین سرقت مسلحانه نافرجام شناسایی و دستگیر شدند و پرونده جداگانه‌ای به اتهام افساد فی الارض برای آن‌ها تشکیل گردیدکه در دادگاه انقلاب در حال رسیدگی است.