۰ نفر

معدوم‌سازی ۴۷ تن کیلوگرم مواد غذایی فاسد

۲۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۴۷
کد خبر: 836506
معدوم‌سازی ۴۷ تن کیلوگرم مواد غذایی فاسد

از ابتدای اجرای طرح سلامت نوروزی و تشدید نظارت ها در ماه مبارک رمضان از ۱۵ اسفند ماه تا ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ بیش از ۴۷ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته توسط بازرسان بهداشت محیط شناسایی و معدوم شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، مهدی زنگنه اظهار داشت: از ابتدای اجرای طرح سلامت نوروزی و تشدید نظارت‌ها در  ماه مبارک رمضان  از ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۲ تا ۲۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ بیش از ۴۷ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته توسط بازرسان بهداشت محیط شناسایی و معدوم شد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اعلام این مطلب گفت: بازرسان سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از ۱۵ اسفندماه تا ۲۵ فروردین‌ماه، ۳۵ هزار بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی انجام دادند و بیش از ۴۷ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته را شناسایی و معدوم‌سازی کردند. در این مدت بیش از ۱۴۰ مرکز تهیه و توزیع و فروش مواد غذایی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی گفت: جهت سنجش سلامت مواد غذایی در محل عرضه بیش از ۱۰ هزار سنجش، ۲۷۸ نمونه‌برداری از مواد غذایی جهت ارایه به آزمایشگاه صورت گرفته است و از وضعیت بهداشتی مساجد بیش از دو هزار بازدید صورت گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha