۰ نفر

۹۵۰۰ صفحه مجازی در دست اراذل و اوباش/ شناسایی ۱۲ هزار صفحه فروش اسلحه

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۱۸
کد خبر: 839139
۹۵۰۰ صفحه مجازی در دست اراذل و اوباش/ شناسایی ۱۲ هزار صفحه فروش اسلحه

رئیس پلیس فتا فراجا گفت: عده‌ای از اراذل و اوباش، برای ایجاد رعب و وحشت در شهروندان، محتواهایی در شبکه‌های اجتماعی تولید و منتشر می‌کردند که توسط پلیس شناسایی شدند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سردار وحید مجید رئیس پلیس فتا فراجا از شناسایی ۱۲ هزار صفحه مجازی فروش سلاح در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌ها در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: تبلیغ و خرید و فروش انواع اسلحه گرم از جمله کلت کمری تا کلاشینکف و مسلسل در این صفحات انجام می‌شد.

پلیس فتا فراجا اظهار داشت: با تمرکز بر ۳ هزار صفحه، ۱۴۰۰ نفر که عمدتا کلاهبردار بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

وی واریز وجه را نخستین اقدام برای کلاهبرداری از متقاضیان و مراجعان صفحات فروش سلاح عنوان کرد و افزود: فروشندگان پس از گرفتن مبلغی به عنوان بیعانه، مشتریان را از کانال مورد نظر خارج می‌کردند و دیگر پاسخگو نبودند.سردار مجید به برخورد با قدرت‌نمایی و ایجاد ترس در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: عده‌ای از اراذل و اوباش، برای ایجاد رعب و وحشت در شهروندان، محتواهایی در شبکه‌های اجتماعی تولید و منتشر می‌کردند که توسط پلیس شناسایی شدند.

رئیس پلیس فتا فراجا از شناسایی و مسدود شدن ۹۵۰۰ صفحه، کانال و گروه که توسط اراذل و اوباش مدیریت می‌شد، خبر داد و گفت: ۱۶۰۰ نفر از گردانندگان این صفحات دستگیر شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha