۰ نفر

حقوق این افراد ترمیم می‌شود

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۳۷
کد خبر: 839132
حقوق این افراد ترمیم می‌شود

نمایندگان در جلسه علنی امروز با اکثریت آرا با اختصاص ۱۵۰۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۳ برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور موافقت کردند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، خبرنگار پارلمانی رسیدگی به بخش دوم بودجه سال ۱۴۰۳ (جداول) در دستورکار نمایندگان در جلسه علنی امروز(دوشنبه دهم اردیبهشت ماه) قرار داشت.

وکلای ملت در این جلسه پس از استماع نظرات موافقان و مخالفان با پیشنهاد حسن لطفی نماینده رزن برای الحاق به جدول ۷ لایحه بودجه با اکثریت آرا موافقت کردند.

لطفی در ادامه در توضیح پیشنهاد خود در این باره گفت: طبق پیشنهاد مذکور از جدول ۹ لایحه بودجه، ۱۵۰۰ میلیارد تومان کسر شده و به جدول ۷ برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور اضافه می‌شود.

مصوبه مجلس به شرح ذیل است:
«مبلغ ۱۵۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال به جدول ۷ با دسته هزینه عمومی با عنوان ردیف ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور براساس نامه شماره ۱۳۴۴۶۸ مورخ ۱۴۰۲.۰۷.۰۳ معاون اول رئیس‌جمهور اضافه می‌گردد و از جدول ۹ از دسته هزینه متفرقه ردیف۰۵۰-۵۵۰۰۰۰ با عنوان وزارت کشور جبران تلاش کارکنان دارای عملکرد برجسته وزارت کشور و سازمان‌ها و نهادهای تابعه و وابسته از طریق پرداخت‌های غیرمستمر کسر می‌گردد.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
    0 0
    با سلام حقوق کارمندان بهزیستی هم مخصوصا در شهرستانها بسیار پایین وضع کارمندان از مددجویان بدتر و وخیم تر است لطفا پیگیرب کنید.مسیولین این سازمان بسیار ناکارامد هستن متسفانه
  • IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
    0 0
    یک بام ودوهوا،بقیه کارمندان دولت چی؟مگه اینها چکار می کنند که بقیه نمی کنند
  • امیر عباس رضایی IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
    0 0
    اگر قرار باشد حقوق کارکنان وزارت کشور ترمیم شود با ید حقوق فرهنگیان و سایر کارکنان دیگر هم ترمیم شود و این یعنی تبعیض
  • س IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
    0 0
    تف به این عدالت آنوقت بقیه کارمندان با۲۰ سال سابقه همچنان زیر خط فقر زندگی می کنند مسولان فقط به فکر خودسان هستند بقیه ی مردم هیچ
  • IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
    0 0
    چرا فوق العاده خاص نمی دن این یک نوع ناعدالتیه باز هم زیر سقف ایم در برابر امورمالیاتی دادگستری وسایر ارگانها این کلک های منطور و حاجی بابائی هستش حقوق وزارت کشور باعث تورمه بار مالی برای دولته