۰ نفر

اعتراف نتانیاهو به کشتن امدادگران

۱۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۶:۵۰
کد خبر: 833864
اعتراف نتانیاهو به کشتن امدادگران

نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره کشته شدن هفت کارمند امداد بشردوستانه در غزه که در تلاش برای رساندن کمک به جمعیت گرسنه غزه کشته شدند، گفت: این در زمان جنگ اتفاق می‌افتد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از  ایسنا، دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد: هیئت مذاکره‌کننده ما امروز پس از دور فشرده مذاکرات از قاهره بازخواهد گشت.

در این بیانیه آمده است: در جریان مذاکرات با میانجیگری سازنده مصر، میانجی‌ها پیشنهاد اصلاح شده‌ای را ارائه کردند و منتظر پاسخ حماس هستند.

دفتر نتانیاهو اعلام کرد آنها به «تمام تلاش‌های لازم» برای آزادی و بازگرداندن اسرای صهیونیست در غزه ادامه می‌دهند.

به گفته دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، میانجی‌ها پیشنهاد اصلاح‌شده را به حماس ارائه کرده‌اند تا به آن پاسخ دهد و «ما از آنها انتظار داریم که برای دستیابی به توافق تلاش کنند.»

پیش از این رسانه‌های عبری زبان گزارش داده بودند که هیئت رژیم صهیونیستی هنوز در قاهره است و انتظار می‌رود اکنون اطلاعات مصر پیشنهاد این رژیم را برای بررسی به حماس ارجاع دهد.

نتانیاهو در تلاش برای دستیابی سریع به توافقی که منجر به آزادی اسرای صهیونیست شود، به رئیس موساد اختیارات بیشتری در مذاکرات نسبت به گذشته اعطا کرده است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین درباره کشته شدن هفت کارمند امداد بشردوستانه در غزه که در تلاش برای رساندن کمک به جمعیت گرسنه غزه کشته شدند، گفت: این در زمان جنگ اتفاق می‌افتد.

او در یک بیانیه ویدئویی گفت: این در زمان جنگ اتفاق می‌افتد. ما به طور کامل در حال بررسی آن هستیم، با دولت ها در تماس هستیم و هر کاری را انجام خواهیم داد تا اطمینان حاصل کنیم که این اتفاق دیگر تکرار نمی شود.

نتانیاهو با اعتراف به هدف‌گیری مردم بی‌گناه در نوار غزه مدعی شد که این اتفاق «غیرعمد بوده و اسرائیل اجازه نخواهد داد این اتفاق در آینده رخ دهد.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha