۰ نفر

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین:

کرونا تلاش 2ساله پلیس در جمع‌آوری معتادان متجاهر را بی‌نتیجه کرد/ مردم گله‌مند هستند

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۵۲
کد خبر: 436585
کرونا تلاش 2ساله پلیس در جمع‌آوری معتادان متجاهر را بی‌نتیجه کرد/ مردم گله‌مند هستند

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت: شیوع کرونا و رها شدن معتادان متجاهر در سطح شهر زحمت دوساله پلیس را از بین برد.

اقتصادآنلاین - فائزه مومنی؛ حسین رحیمی در پاسخ به پرسشی مبنی بر سرانجام جمع‌آوری معتادان متجاهر به خبرنگار اقتصادآنلاین گفت: نکته اشتباهی است که می گویند جمع آوری معتادین جزء وظایف نیروی انتظامی است و اصلا چنین چیزی نیست. هر کس در این زمینه قانونی دارد بیاورد تا ببینیم در کجای قانون چنین چیزی نوشته شده است.

او ادامه داد: ما به جهت تکلیفی که خودمان داریم در این راستا عمل می کنیم و همواره گفتیم ما ظرف 48 ساعت یا حداکثر یک هفته که اگر ابلاغ هم نکرده باشیم معتادین را جمع خواهیم کرد ولی به شرط این که از ما بپذیرند و آنها را در جایی تحویل بدهیم که در این بخش دچار مشکل هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه زحمت دو ساله ما در جمع‌آوری معتادان متجاهر همزمان با شیوع ویروس کرونا از بین رفت، تاکید کرد: شهروندان در حال حاضر از وضعیت فعلی گله‌مند هستند و این گله را درست می دانیم و باید جمع آوری کنیم.

رحیمی اضافه کرد: حدود دویست دست لباس ویژه هم که برای سلامتی همکارانم لازم بود پیش‌بینی کردم ولی کسی بعد از جمع‌آوری آن‌ها را از ما نمی‌پذیرد.

او همچنین در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه معتادان متجاهر اقدام به فروش کالاهای دزدی می‌کنند و در این صورت باید به وسیله پلیس دستگیر شوند، گفت: یک معتاد متجاهر بدون پول چگونه غذا و موادش را تامین کند؟