۰ نفر

افتتاح چهل و دومین فروشگاه شهروند

۱۳ مرداد ۱۳۹۸، ۱۷:۲۲
کد خبر: 376330
افتتاح چهل و دومین فروشگاه شهروند

به زودی چهل و دومین شعبه از فروشگاه های زنجیره ای شهروند در منطقه 1 شهرداری تهران به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش اقتصادآنلاین، فروشگاه شمیران سنتر که در دوطبقه و مساحتی برابر با 1200 متر مربع، در حال گذراندن آخرین مراحل آماده سازی است، در طبقه اول سطح فروش و در طبقه زیرین انبار و فضای اداری را در بر گرفته است. 

 پروژه تجهیز و بهره برداری از ساختمان این فروشگاه که از دی ماه سال 97 کلید خورده در سایه همکاری و همت نیروهای توانمند واحد فنی و مهندسی و فناوری اطلاعات شرکت شهروند به زودی به اتمام رسیده و آماده خدمات رسانی به شهروندان این منطقه از پایتخت خواهد بود.

این فروشگاه که در مجتمع شمیران سنتر واقع شده دارای پارکینگ ویژه مشتریان است و مطابق با آخرین استانداردهای مطرح و تکنولوژی های نوینی که در طراحی فروشگاه های زنجیره ای دنیا به کار گرفته می شود، به بهره برداری خواهد رسید.

 مجتمع شمیران سنتر که مجتمعی ایده‌آل و مکانی مناسب برای خرید کالا و گذران اوقات فراغت است، در همجواری با اتوبان ارتش و امام علی، دسترسی آسان و مناسبی را برای شهروندان فراهم کرده است و دارای امکاناتی همچون شهربازی، 11 طبقه پارکینگ، فودکورت و برندهای متنوع و معتبر پوشاک است که می تواند خرید هیجان انگیزی را برای مشتریان فروشگاه شهروند به همراه داشته باشد.

در حال حاضر این پروژه با تکمیل؛

لابی ورودی و پله برقی های ورود و خروج

چک اوت های فروشگاه

یخچال های سردخانه و سطح فروش

نصب قفسه های سالن فروش

اتاق انفورماتیک و رک شبکه

قسمت های مختلف اداری

قفسه های انبار و سردخانه

به زودی به عنوان چهل و دومین فروشگاه شهروند، آماده بهره برداری و افتتاح در منطقه یک شهرداری تهران است.