۰ نفر

مدیر عامل سازمان میادین میوه‌و تره‌بار شهرداری تهران:

ساعت کار میادین میوه ‌و‌تره‌بار در شب عید/توافق برای ایجاد سردخانه متمرکز

۲۰ اسفند ۱۳۹۷، ۱۷:۱۵
کد خبر: 341104
ساعت کار میادین میوه ‌و‌تره‌بار در شب عید/توافق برای ایجاد سردخانه متمرکز

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از توافق بر سر ایجاد سردخانه متمرکز برای نگهداری میوه خبر داد.

اقتصادآنلاین - فائزه مومنی؛ سعید راد، مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در دومین نشست خبری خود گفت:میوه‌جات حدود ۴۰_۳۵، حبوبات ۲۲ و فرنگی‌جات حدود ۳۰درصد تفاوت قیمت با بازار آزاد دارند.

وی با بیان اینکه۴بازار تا پایان سال به مجموعه بازارهای میوه و تره‌بار اضافه خواهد شد،اضافه کرد:ساعت کار میادین در شب عید ۹صبح تا ۸شب و در روز ۲۹اسفند،تا ساعت ۶بعد از ظهر خواهد بود.اول و دوم فروردین میادین تعطیل هستند،از سوم تا پنجم فروردین فقط میادین مرکزی و از ۵ فرودین‌ماه همه میادین مشغول به کار خواهند شد.

او همچنین تاکید کرد که؛ برای توزیع گوشت تابع سیاست دولت هستند و امروز گوشت داخلی را ۲۰درصد زیر قیمت عرضه می‌کنند.

راد در پاسخ به این سوال که چرا بر روی نوع فعالیت غرفه‌داران میدان مرکزی نظارت نمی‌شود اظهار کرد: در میدان مرکزی ما فقط شهرداریم و هیچ نظارتی بر روی غرفه‌داران نداریم،نظارت بر آن‌ها بر عهده اتحادیه بارفروشان است.

راد همچنین با بیان اینکه مشتریانمان ۳۰درصد رشد پیدا کرده‌اند،گفت: این موضوع یا به دلیل مشکلات مالی مردم است و یا خدمات سازمان.همچنین برنامه خرید آنلاین میوه ایجاد شده اما هنوز امکان خرید وجود ندارد. برای ایجاد سردخانه متمرکز نیز در حال توافق هستیم.

او در پایان گفت که؛ صادرات سیب و پرتغال تا ۱۵فروردین ممنوع شده است و همچنین در حوزه تامین سبزیجات نیز این سازمان مشکلی ندارد.